فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:رزمایش مدافعان ولایت با حضور بیش از 5 هزار نیرو از گردان‌های امام حسین(ع) استان بوشهر شهرستان‌های دشتستان و جم با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۸۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  قادرون ، سردار محمدتقی صفری صبح امروز در صبحگاه مشترک رزمایش مدافعان ولایت در منطقه عمومی شهرستان دشتستان، اظهار داشت: وجه تمایز و برتری نیروهای مسلح، سپاه و بسیج در کشور ایران با سایر نیروهای نیروهای نظامی در کشورهای دیگر ایمان، ارزش‌هایالهی و اسلامی و تحت فرمان ولی فقیه است.
 
صفری با تاکید بر اینکه تمام امید سپاه، نظام، مظلومان منطقه و جهان و ولی امرمسلمین به بسیج و بسیجیان است، گفت: با وجود و حضور هوشیارانه بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف نظام تا به حال به کمین دشمن نیافتاده‌ایم و خدا کند هم به کمین دشمن نیافتیم که اگر به کمین افتادیم دیگر نجات یافتن از دست آنها سخت است.
 
وی با بیان اینکه باید از توان و عملکرد خوب بسیجیان زمینه‌های مختلف نهایت استفاده و بهره‌برداری داشته باشیم، ادامه داد: بسیج در طول عمر با برکت انقلاب کارهای بزرگی کرده است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیج سرمایه و امانتی الهی در دست ماست و نباید از این امانت غافل نشویم، افزود: امام(ره) خود را بسیجی معرفی می‌کرد به همین خاطر برای ما آبرو و افتخار است.
 
صفری با اشاره به اینکه بسیج و بسیجیان برای سپاه تاجی افتخارآمیز در همه عرصه‌هاست، تاکید کرد: اگر ما در قبال بسیجیان کوتاهی کنیم فرداها به سختی متحمل شکست خواهیم شد و در محضر الهی مواخذه خواهیم شد.
 
وی با تاکید بر اینکه رسالت ما در بسیج آموزش و پرورش صحیح و به موقع بسیجیان است، تصریح کرد: بسیج در سختی‌ها و در بدترین شرایط ذوالفقار امام و مقتدایمان است.
 
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه بسیجیان در حماسه 9 دی  با تودهنی محکم به دهان مشرکین به ندای امام خامنه‌ای پاسخ دادند، یادآور شد: بسیج در 9دی و حماسه بیادماندنی آن روز دنیا بر سر مستکبرین ویران کرد.
 
وی با اشاره به اینکه سپاه قلب مردم و مظلومان منطقه و حتی جهان را تسخیر کرده و بر قلبها حاکم است، گفت: دشمنان از حضور بسیجیان در رزمایش‌های مختلف و صحنه‌های مختلف نظام در هراسند.
 
صفری با توصیه به اینکه جوانان وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنند و آن را در زندگی بکار برند و همچنین اوامر ولایت فقیه را تبعیت کامل داشته باشند، اظهار کرد: استکبار جهانی با شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌های تختی با پر کاه برای جوانان ما ساخته است.
 
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با راه انداختن جنگ‌های نیابتی در سوریه، عراق و برخی کشورها سعی دارد بر منطقه و خصوصا مسلمانان سلطه پیدا کند، گفت: امروز جوانان ما برای مقابله با دشمن در هر عرصه و صحنه‌ای آمادگی کامل دارد و با این آمادگی دشمنان بدانند که در آینده نزدیک جهان به تسخیر عقیده الهی ما خواهد رسید.
 
صفری با اشاره به اهداف پيشبينی شده برای برگزاری رزمایش نيروهای بسيجی٬ اظهار کرد: مقابله با تهدیدات دشمن و بالا بردن توان رزمی و دفاعی نيروهای بسيجی٬ آشنایی با شرایط و ویژگی جنگهای سخت و نامنظم و بازیابی تمرینات تاکتيکی از جمله این اهداف بوده است.
اقداماتی مانند هلی‌برن٬ ضدهلی‌برن٬ پدافند ثابت٬ ميدان‌های تير شبانه و روزانه، کمین و ضدکمین، دفاع شهری، امداد و نجات و برخی دیگر از فعاليت‌های رزمی و دفاعی٬ اقدامات مورد نظر فرماندهای گردان‌ها را در مراحل مختلف رزمایش تشکيل داد.
 
صبح امروز رزمایش مدافعان ولایت با حضور بیش از 5 هزار نیرو از گردان‌های امام حسین(ع) استان بوشهر شهرستان‌های دشتستان و جم به مدت 3 روز  با موفقیت به پایان رسید.
 
در این رزمایش گردان‌های امام حسین(ع) ضمن تمرین آخرین شیوه‌های تاکتیکی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
ارسال نظرات