رئیس سازمان بسیج مستضعفین: مردم ایران در 9 دی، دیگر فتنه انگیزی فتنه گران را تحمل نکرده و تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۸۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در یادواره شهدای جامعه ورزش‌ مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری با اشاره به اینکه بالاتر از مقام شهدا در جهان نداریم، اظهار کرد: بالاتر از هر نیکی یک خوبی است اما کشته شدن در راه خدا، خوبی است که بالاتر از آن نیست.
 
وی با اشاره به اینکه نزد خدا محبوب‌تر از خون شهید هیچ چیزی نیست، افزود: شهدا میهمان خداوند هستند و جایگاه و مقام شهید قلب انسان ها را به خود جلب می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعد از 1400 سال نام امام حسین (ع) بزرگ‌ترین اجتماع بشری را رقم می‌زند،‌ تصریح کرد: از قطره خونی که در جبهه حق ریخته می‌شود صدها مجاهد را به سوی خود جذب می کند.
 
وی تاکید کرد: ‌مقام شهید مقام پاکی و پاکدامنی است و جنس شهدا از جنس انسان‌های شرور جبهه باطل نیست.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه کلمه به کلمه و قدم به قدم زندگی شهدا باعث رشد و هدایت انسان شده و این موضوع توسط مستکبرین و طاغوت ها درک نمی‌شود، افزود: در جبهه‌های دفاع مقدس از همه اقشار حضور داشتند تا جایی که 5 هزار ورزشکار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد و زندگی هر کدام از دیگری درس‌آموزتر است که مرور زندگی و سیره شهیدان زمینه رشد و کمال جوانان امروز را فراهم می‌کند.
 
وی با بیان اینکه روحیه، رفتار، گفتار، ادب، پشتکار و تلاش شهدا درس بزرگ برای نسل امروز و فردا‌ست، با تقدیر از برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان مازندران، گفت: این ارزش‌ها باید به کل جامعه تسری داده شود و اگر ورزشکاران با الگو گرفتن از سیرت شهدا رفتار کنند، در میدان های جهانی بیشتر خواهند درخشید.
 
سردار نقدی در ادامه به کشتار انسان‌های مؤمن، آزاده و مستضعف جهان توسط تکفیری‌ها و شرکت‌های امنیتی آمریکا که از اراذل و اوباش‌ و جانیان تشکیل شده اشاره‌ ‌کرد و افزود: آمریکا دیگر سربازی ندارد که به جنگ بیاورد و کسی حاضر نیست زیر پرچم این کشور در جنگ های بیهوده ای که راه می اندازد جان فشانی کند، از این رو با راه اندازی شرکت های اقماری امنیتی جانیان، قاتلان، محکومین قضایی، اشرار و اراذل را با حقوق های بالا اجیر و سازماندهی کرده و به جان مردم یمن، سوریه، بحرین، عراق و ... انداخته است.
 
وی با اشاره به اینکه شهدای ایران و جبهه مقاومت، مؤمن، متعهد و اهل رفتار حسنه بودند، تصریح کرد: به عنوان نمونه شهید اسدپور شهید شاخص ورزشکار کشور، به انجام تکالیف دینی خود اهتمام بسیار داشت، حتی وقتی با پای آسیب دیده نماز را ایستاده می خواند، از او خواستند نماز را نشسته بخواند که در جواب گفت: «اینطور پیش خدا عزیز تر است»؛ رفتار نیکو با پدر و مادر، از خود گذشتگی، نرم خویی و گشاده رویی از خصوصیات بارز این شهید است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج در بیان خاطره از شهید اسد پور، ادامه داد: در فینال یک مسابقه ورزشی، مربی متوجه می شود شهید اسد پور تلاشی برای بردن مسابقه ندارد؛ پس از باخت و اعطای مدال ها، مربی دلیل این رفتار را از او پرسید و شهید پاسخ داد؛ حریف از من بزرگتر بود و دو فرزندش در بین تماشاگران او را می دیدند، نخواستم با شکست او را سرافکنده فرزندانش کنم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه آمریکا و استکبار انسانیت و اخلاق ندارند که نمونه آن در حمله بی رحمانه به مردم بی‌دفاع در بیمارستان قندوز افغانستان مشهود است، افزود: جنگ بین حق و باطل، جنگ مرام انسانیت، گذشت، ایثار و اخلاق و مرام خودخواهی و منفعت طلبی است.
 
وی با بیان اینکه شهدا از امام راحل الگو گرفتند و دشمن از این موضوع می‌ترسد، یادآور شد: در حال حاضر سرمایه عظیمی که از شهدا به یادگار مانده در اختیار ملت ایران قرار دارد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تأکید بر اینکه دشمن از جایگاه و تأثیر شهدا بی خبر است و از درک آن عاجز است، ادامه داد: از هر قطره خون شهید صدها و هزاران مجاهد بپا می خیزد و راه او را ادامه می دهند.
 
وی با اعلام اینکه بازنشستگان سپاه به عنوان مستشار در جبهه‌های سوریه حضور می‌یابند، خاطر‌نشان کرد: آنها خودشان را جامانده از کاروان شهدا می‌دانند و برای حضور در جبهه‌ها لحظه‌شماری و اصرار می‎کنند؛ جوانان نیز از ما خواهش می‎کنند که در جبهه‌های مقاومت حضور یابند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز‌ وارث سرمایه بزرگ انسانی هستیم و نیاز است که امانت را رعایت کرده و حق شهدا را به جا بیاوریم و آرمان شهدا را حفظ کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه نباید ارزش‌های شهدا فدای دنیا‌ شود، گفت: این روزها، ایام 9 دی، ایام قیام بزرگ ملت ایران در برابر اشرافی‌گری و مرفهان بی‌درد است.
 
‌رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: قبل از فتنه 88 رئیس‌جمهور آمریکا طی نامه ای درخواست کرده بود که ‌حاضریم مسئله هسته‌ای را به صورت مناسب حل و فصل کنیم و اگر این فتنه اتفاق نمی‌افتاد‌ با زبان محکم‌تر می‌توانستیم حق‌مان را بگیریم، ولی فتنه‌گران با آشوب سال 88 ‌زبان آمریکا را درازتر کردند.
 
وی با بیان اینکه‌ تحریم‌ها بعد از ‌فتنه ‌علیه ایرا‌ن تشدید شد، اضافه کرد:‌ فتنه‌گران خیانت زیادی علیه ملت ایران کردند و بدون منطق ‌معتقد بودند که ریاست حق آنهاست و می‌گفتند اگر مردم به افراد دیگر رای بدهند محکوم هستند.
 
نقدی با تبریک به مردم ایران به دلیل بصیرتی که در سال 88 داشتند، تاکید کرد: بعد از نماز جمعه 29 خرداد با خبطه تاریخی امام خامنه ای تقریباً تمام آنهایی که به کاندیداهای مختلف رأی داده بودند با نظام همدل شدند، برخی آقازاده ها در میان فتنه‌گران و اراذل و اوباش با ‌توزیع ‌ایران‌چک تلاش داشتند تا فتنه را در کل کشور استمرار ‌دهند، ولی مردم در 9 دی دیگر تحمل نکرده و تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در روز 9 دی و در برخی استان‌ها هشت دی، همه برای دفاع از کلیت انقلاب و نظام به میدان آمدند و از فتنه اعلام برائت کردند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فتنه‌گران هنوز متوجه اشتباه خودشان نشده‌اند، گفت: این انقلاب فریب اسم و رسم آنها را نمی‎خورد و به قول آیت‌الله طالقانی هر فردی که رو‌به‌روی انقلاب اسلامی قرار گیرد باید نابود شود.
 
وی با هشدار نسبت به خطر «فتنه» و «نفوذ» ‌گفت : برگزاری یادواره شهدا باید تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا باشد، لذا با شهدا ‌‌عهد ببندیم که تا آخرین قطره خون پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی می‌کنیم و اجازه ندهیم که پرچم شهدا بر زمین بیفتد‌.
ارسال نظرات