فرمانده سپاه سلمان خبر داد:

ارائه خدمات به بیش از 90000 بیمار در 10 بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان

سردار حسین معروفی گفت: در راستای گرامی داشت هفته وحدت در دو روز گذشته از آغاز فعالیت بیمارستانهای صحرایی 97172 بیمار در 10 منطقه از استان خدمات درمانی وپزشکی رایگان ارائه شده که از این تعداد 1042نفر جراحی شده اند.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۹۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  سپاه سلمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان در این خصوص گفت: افتتاح بیمارستانهای صحرایی سپاه یکی از ماموریتهای مهمی است که با هدف ارتقاء سطح سلامت بیماران، ارائه حدمات بیشتر پزشکی و درمانی به نیازمندان در سطح مناطق محروم و دور افتاده بر پا می شود.
 
وی افزود: همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) این بیمارستانها در 10 منطقه از استان بر پا و با استقبال چشمگیر بیماران و افراد نیازمند رو به رو شد که ویزیت و ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی از تعداد 97172 و جراحی بیش از 1042 در این دوروز گویای این امر وخدمت خالصانه پزشکان ومتخصصین در استان می باشد.
 
معروفی بیان کرد: در بیمارستان شهید شوشتری در منطقه جالق سراوان 8303 نفر مراجعه و تعداد 24 عمل جراحی انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: در بیمارستان ثامن الائمه در روستای سیرکان شهرستان سراوان 6550نفر مراجعه که از این تعداد 15 نفر مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.
 
وی اظهار داشت: در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) روستای پارود شهرستان سرباز تعداد 11649بیمار از خدمات رایگان پزشکی درمانی بهره مند که از این تعداد 57 مورد عمل جراحی انجام شد.
 
سحنگوی بیمارستانهای صحرایی سپاه استان در ادامه گفت: در بیمارستان صحرایی شهید دکتر قاضی در روستای لادیز شهرستان میرجاوه 6072نفر بیمار ویزت و24بیمار نیازمند مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
 
وی افزود: در بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهرستان دلگان هم 13949 بیمار مراجعه وتعداد 276نفر عمل جراحی شدند.
 
معروفی بیان کرد: در بیمارستان حضرت سلمان فارسی در شهرستان فنوج 12932 بیمار مراجعه وتعداد 307 نفر از خدمات عمل جراحی رایگان بهره مند شدند.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در بیمارستان شهید محلاتی مستقر در بخش زرآباد شهرستان کنارک 14567بیمار ویزیت که از این تعداد 150 نفر مورد جراحی قرار گرفتند.
 
وی اظهار داشت : در بیمارستان شهید بقایی منطقه چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان تعداد 8371بیمار از خدمات رایگان پزشکی ودرمانی سپاه بهره مند واز این تعداد 66مورد جراحی انجام شده است.
 
وی گفت: در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی منطقه جزینک شهرستان زهک 6565بیمار ویزیت وتعداد 56نفر جراحی انجام دادند.
 
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: همچنین در بیمارستان حضرت نبی اکرم منطقه شندول شهرستان هیرمند 8214نفر مراجعه وتعداد 67نفر رایگان عمل جراحی برای آنها انجام شد.
 
تیم های پزشکی ومتخصصان مستقر در بیمارستانهای صحرایی از استانهای تهران، مشهد، کردستان، تبریز، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و...می باشند که به مدت یک هفته در مناطق ذکر شده به بیماران خدمات پزشکی ارائه می دهند.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات