معاون جهاد کشاورزی اردبیل:

پیشرفت چشمگیر مرغداری های استان

در حال حاضر تعداد 33 واحد مرغ مادر با ظرفیت یک میلیون و 540هزار قطعه فعال هستند که مدیریت طیور استان نیز نهایت حمایت‌های لازم را از این واحدها انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۰۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهلول تکلوی در جلسه بررسی روند فعالیت واحدهای مرغداری استان اظهار داشت: در حال حاضر در استان شاهد رشد صنعت مرغداری هستیم که خوشبختانه با ظرفیت 6 میلیون و 200 هزار قطعه به صورت فعال در عرصه خدمت‌رسانی به مصرف کنندگان حضور دارند.

وی از فعالیت 375واحد مرغداری گوشتی در استان اردبیل خبر داد و گفت:‌ این واحدها نقش و تاثیر بسزایی در تامین نیازهای استان به گوشت مرغ دارند و باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه افزایش کمی و کیفی محصولات خود را فراهم آورند.

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مورد تعداد واحدهای مرغ مادر فعال در استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تعداد 33 واحد مرغ مادر با ظرفیت یک میلیون و 540هزار قطعه فعال هستند که مدیریت طیور استان نیز نهایت حمایت‌های لازم را از این واحدها انجام می‌دهد.

تکلوی تصریح کرد: 28 واحد مرغ تخم‌گذار با ظرفیت 687هزار قطعه نیز در سطح استان بدون هیچ گونه مشکل خاصی در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور فعال دارند که با توسعه فعالیت‌ها و تولیدات آنها در سطح استان می‌تواند در کنار تامین نیاز استان درامدزایی این واحدها را نیز افزایش داد.

ارسال نظرات