سردار ‌شریف ‌در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی:

اصحاب فتنه ‌به دنبال نابودی وحدت ملی و انسجام مردم و نظام بودند/نباید فریب لبخند دروغین و نرمی آمریکا را بخوریم

مسئول روابط عمومی کل سپاه کشور با تأکید بر اینکه گناه کسانی که در آتش فتنه 88 دمیدند نابخشودنی است گفت: ملتی که 37 سال در برابر استکبار ایستادگی کرده امروز با عربده‌کشی آنان عقب‌نشینی نمی‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  سپاه نیوز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف بعدازظهر امروز در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا، بسیجیان، فرهنگیان، دانشجویان و مردم ولایت‌مدار اقلید در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با اشاره به ابعاد و زوایای مختلف 9 ‌دی و تأثیر و پیامدهای آن اظهار داشت: آنچه ایران را متمایز، قدرتمند و نام‌آور کرد گفتمان اسلامی بوده است.
 
وی بابیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جهان به دو قطب آمریکایی و اتحاد جماهیر شوروی تقسیم شده بود عنوان داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حرف نو و گفتمان جدیدی را به بشریت عرضه داشت که با استقبال بی‌نظیر و شنوایی عمومی در جهان روبه‌رو شد. 
 
سردار شریف به وجود 186 کشور در دنیا در زمان انقلاب اسلامی ایران اشاره و بابیان اینکه هریک از این کشورها تحت سلطه، سیطره و حاکمیت قطب استبدادی آمریکایی یا کمونیستی شوروی قرار داشتند تصریح کرد: ایران اسلامی با انقلابی مردمی در سایه پرچم اسلام و هدایت رهبری دینی از فرهنگ غربی و کمونیستی اعلام انزجار کرد و با تکیه‌بر اسلام از زیر بیرق آنان خارج شد. 
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه کشور بابیان اینکه آمریکا در برابر ایران دو استراتژی را دنبال می‌کرد عنوان کرد: نخستین استراتژی آمریکا در قبال ایران اسلامی در طول 37 سال پس از انقلاب استفاده از فرصت‌ها در راستای زمین زدن و مچاله کردن انقلاب، از بین بردن گفتمان اسلامی و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است که لحظه‌ای از این هدف غافل نشد. 
 
وی تأکید کرد: آمریکا هیچ‌گاه ایران اسلامی را به رسمیت نشناخته و عملکرد و راهبرد آنان در سرنگونی نظام اسلامی همیشگی و ثابت بوده و هست ازاین‌رو نباید فریب لبخند دروغین و نرمی آن‌ها را بخوریم چراکه این اقدامات از برنامه‌ریزی‌ها و افکار شومشان نشأت می‌گیرد. 
 
سردار شریف دومین استراتژی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را جلوگیری از نفوذ گفتمان اسلامی عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که گفتمان اسلامی انقلاب که زاییده آموزه‌های دینی، قرآن و پیامبر اسلام است بر مبنای فطرت انسان‌ها پذیرش می‌شود و نیز ناجی بشریت و رودرروی اهداف استعماری آنان است ازاین‌رو در تلاش برای جلوگیری از نفوذ این گفتمان در جهان هستند. 
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه کشور به قدرت گفتمان در جهان اشاره و بیان کرد: گفتمان غربی‌ها به پایان عمر خود نزدیک شده ‌و بیزاری بی‌سابقه مردم از اخلاق، سیاست و اقتصاد غربی‌ها براساس آمارنظرسنجی‌های خودشان اثبات‌کننده این اصل است. 
 
این مسئول بابیان اینکه گفتمان اسلامی با نثار خون بیش از 200 هزار شهید و سختی‌های بسیار در کشور سرپا شده و ایران را به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل کرده است بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم در راستای حفظ این اصل تأکید کرد. 
 
سردار شریف یادآور شد: آنچه امروز دشمنان علاوه بر نابودی گفتمان اسلامی به دنبال آن هستند ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و نظام و مسئولان است. 
 
وی به حضور همیشگی، مؤثر و به‌موقع مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: مردم سرمایه واقعی هر حرکت و انقلابی هستند که با وحدت و انسجام ملی و رهبری بادرایت می‌توانند به سرمنزل مقصود برسند و مردم ایران در انقلاب و سال‌های پس‌از آن این اصل را به اثبات رساندند. 
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه کشور به تلاش دشمن با ابزارهای جدید فرهنگی و اطلاع‌رسانی برای ترویج شک و تردید در جامعه به‌ویژه نسل جوان اشاره و بیان کرد: ما در برابر جوانان که انقلاب، دفاع مقدس، رهبری امام و ... را درک نکردند وظیفه سنگینی به عهده‌داریم و باید در راستای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت، روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه بکوشیم. 
 
سردار شریف بابیان اینکه گناه کسانی که در آتش فتنه 88 دمیدند نابخشودنی است بر این اصل که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت فرهنگ اهل‌بیت و اسلام به وجود آمد و با ایستادگی و حمایت ملت مسلمان مستحکم شد تأکید کرد: دشمنان خارجی و معاندان و مزدوران داخلی در جریان فتنه 88 به دنبال نابودی وحدت ملی و انسجام مردم و نظام بودند تا از این راه بتوانند به هدف چند ساله خود در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران برسند ولی به حمد الهی، درایت و تدبیر رهبری و هوشیاری مردم نتوانستند پیروز شوند. 
 
وی به روح عمیقی که در کالبد ذهن ملت ایران در ولایت‌دوستی دمیده است اشاره و تصریح کرد: مردم ایران کوچک‌ترین جسارت به ولایت، اسلام و آرمان‌ها و ریشه‌های انقلاب را تحمل نمی‌کنند. 
 
سردار شریف بابیان اینکه 9 دی عبرتی تاریخی است بر توجه به دلایل بروز فتنه، زمینه‌های پیدایش و پیامدهای آن تأکید و خاطرنشان کرد: وجود رهبری بادرایت، مقتدر، آگاه و بصیر از ارکان اصلی پیشرفت و استقلال یک کشور بوده که ملت ایران از آغاز انقلاب تاکنون از این نعمت عظیم برخوردار بوده است. 
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه کشور به بدعهدی و تجاوز و استکبار آمریکا اشاره و بابیان اینکه ملت‌ها دیگر آگاه شدند از برجام سخن گفت و افزود: آمریکا بداند ملتی که 37 سال در برابر عربده‌کشی‌هایش ایستادگی کرد با فشار و بهانه‌های واهی هیچ‌گاه کوتاه نیامده و عقب‌نشینی نمی‌کند بلکه محکم و استوار در راستای حفظ اقتدار، عزت و آرمان‌های ملی و مذهبی خود دفاع می‌کند. 
انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار