منابع یمنی گزارش دادند؛

موشک باران پایگاه سعودی‌ها در نجران عربستان/ یمنی‌ها در قبال متجاوزان مقاومت می‌کنند

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهر یک بندر جیزان عربستان را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  رسانه‌های یمنی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اقدامی تلافی جویانه با یک فروند موشک بالستیک از نوع "قاهر 1" بندر جیزان را در جنوب عربستان هدف قرار دادند.
 
هنوز جزئیاتی از تلفات و خسارت‌های احتمالی عربستان اعلام نشده است.
 
یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه‌های نظامی در "رجلا"، "قنا" و شمال "الحیض" واقع در استان مرزی نجران را نیز هدف حملات موشکی قرار دادند.
 
در همین حال ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی‌ها را در شهر ذباب نیز موشک‌باران کردند.
 
از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته تعدادی از مراکز و روستاها از جمله "الشازبی" و "یفعان" در مناطق "ذی ناعم" و "الناصفه" در استان البیضا را از لوث تروریست‌های القاعده و مزدوران سعودی پاکسازی کردند.
 
بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزهای گذشته در پاسخ به اقدامات متجاوزان بارها با موشک قاهر یک، موشک توشکا، اسکاد و سایر موشک‌ها پایگاه مزدوران و متجاوزان در داخل و خارج یمن را هدف قرار دادند که در پی آن صدها نفر از متجاوزان به هلاکت رسیده‌اند.
 
تجاوز ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی و با چراغ سبز آمریکایی‌ها از ششم فروردین سال‌جاری آغاز شده‌است. این ائتلاف از آغاز تاکنون جز ویرانی تاسیسات حیاتی و زیر ساختی این کشور، کشته و زخمی شدن هزاران شهروندان یمنی و هدر رفتن دلار‌های نفتی سعودی‌ها، هیچ دستاوردی نداشته است.
 
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با وجود حملات گسترده جنگنده‌های ائتلاف به مناطق غیر نظامی این کشور به مقاومت اسطوره‌ای خود در دفاع از وطن خود ادامه می‌دهند.
 
در همین خصوص "محمد علی الحوثی" رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تاکید کرد که مردم و ارتش این کشور در قبال تجاوز سعودی آمریکایی مقاومت می‌کنند و این مقاومت تا زمانی که دشمن از ظلم و استکبار و لج بازی خود دست بردارد و رو به صلح بیاورد، ادامه خواهد یافت.
ارسال نظرات