رعايت نظم و انضباط شالوده، پايه و اساس ماموريت هاي كاركنان نيروهاي مسلح است و نيروهاي مسلح، الگوي نظم وانضباط در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۲۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در بازديد از فرماندهي انتظامي شهرستان خدابنده گفت: با توجه به ارتباط مستمر پليس با مردم ،کارکنان ناجا بايد بر رعايت اصول و رفتار سازماني اهتمام ويژه اي داشته باشند.

سرهنگ مراد جعفري افزود: عدم اطلاع رساني و آگاه نبودن كاركنان در مقابل تهديدها مي تواند كاركنان را در برابر اين خطرات آسيب پذيرتر كند كه در اين راستا جلسات آگاه سازي صيانتي ، بهترين راه در جلوگيري از شيوع آسيب ها است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان خودشناسي، داشتن عفت، ايمان و کرامت را از عوامل صيانت و پيشگيري از آسيب ها دانست و تصريح كرد: افزايش اعتماد عمومي به پليس، موجب افزايش مشاركت آنان در تعاملات اجتماعي و كمك به تامين امنيت جامعه خواهد شد.

سرهنگ مراد جعفري افزود: پليس ايران اسلامي، پليس با ايمان، ولايت‌مدار و متكي بر ارزش‌هاي والاي اسلامي است و دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي را ماموريت ذاتي خود مي‌داند.

وي آموزش را ركن اصلي پيشرفت و تعالي سازمان در رسيدن به اهداف مورد نظر دانست و گفت: با برگزاري كلاس هاي آموزشي مي‌توان به ارتقاء سطح آگاهي‌هاي عمومي كاركنان افزود و زمينه را براي رشد و پويايي سازمان فراهم كرد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان انتظار پليس از مردم را عمل به حقوق شهروندي و رعايت قوانين و مقررات در جامعه دانست و بيان داشت: تعامل پليس با مردم، تعاملي دو سويه، هدفمند و با هدف تامين امنيت جامعه است.

ارسال نظرات