فرماندار تربت جام در جلسه ستاد دهه فجر مطرح کرد
فرماندار تربت جام با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: عربستان یکی از صادرکنندگان اصلی تروریست در منطقه و جهان است.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۵۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی در جلسه ستاد دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و تأکید بر ادامه راه امام (ره) و شهدا گفت: امروز صادرات نفت رایگان، پشتیبانی و صدور تروریست و جنگ علیه مردم مظلوم و مسلمان منطقه از تلاش‌های مذبوحانه و سیاست‌های عربستان و ترکیه است.

 وی افزود: امروزه با همه‌ی دشمنی‌ها، انقلاب اسلامی ایران درجهان صادرشده است؛۳۷ سال مردم و مسئولان با همدلی وهمزبانی و وحدت از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست کردند، امسال نیز با حضورگسترده خود در جشن‌های انقلاب و راهپیمایی۲۲ بهمن برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اضافه می شود.

فرماندار تربت‌جام تأکید کرد: جشن‌ها و برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید محوریت ولایت مداری، بصیرتی و با یاد و نام خاطره سرداران شهید برگزار شود.

وی با اشاره به دشمنی های سی و شش سال گذشته استکبار جهانی افزود: این که تمام توطئه ها خنثی شده و امروز جمهوری اسلامی از کشورهای قدرتمند و اثر گذار جهان شده است به برکت حقانیت نظام و رهبری مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت های بی دریغ مردم بوده است.

در پایان رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بر مردمی برگزار شدن مراسم و تنوع بخشی به برنامه ها بویژه برای نسل جوان تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها