وزیر ارشاد با اشاره به علت عدم اکران فیلم رستاخیز گفت: چهره حضرت ابالفضل (ع) باید در این فیلم پوشیده شود و کارگردان باید یک اصلاحیه در فیلم رستاخیز انجام دهد تا قابل اکران باشد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۵۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، علی جنتی پیش از ترک گیلان و در جریان بازدید از تالار مرکزی رشت در جمع اصحاب رسانه استان، این تالار را منحصر به‌فرد در کشور خواند و اظهار کرد: بخش‌هایی از تالار مرکزی رشت در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش هایی از تالار مرکزی رشت بدلیل مشکل اجرایی طی ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید یادآور شد: برای بهره برداری از تالار مرکزی رشت مشکل مالی وجود ندارد.

وزیر ارشاد با بیان اینکه سالن‌های همایش، تئاتر و واحدهای اداری تالار مرکزی رشت آماده افتتاح است گفت: برای تکمیل تالار مرکزی رشت از اعتبار 8پروژه ملی این وزارتخانه نیز درصدی تخصیص یافته است تا هرچه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

جنتی سرعت رشد زیرساخت های فرهنگی در استان را بسیار کم برشمرد و افزود: اجرای برجام در سال آینده می تواند در تسریع اجرای پروژه‌ها موثر باشد.

وی با اشاره به علت عدم اکران فیلم رستاخیز گفت: چهره حضرت ابالفضل (ع) باید در این فیلم پوشیده شود و کارگردان باید یک اصلاحیه در فیلم رستاخیز انجام دهد تا قابل اکران باشد.

وزیر ارشاد در پایان خاطرنشان کرد: چهره هیچ هنرمندی نمی‌تواند نمادی از معصومین باشد.

ارسال نظرات