جانشین بسیج فرهنگیان کشورگفت: دستگیری تفنگداران آمریکا نتیجه ذلت ناپذیری ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۶۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، مطهری در نشست بصیرتی که توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان و با حضور فرهنگیان بسیجی در خرم آباد برگزار شد، گفت: زمانی نفر چندم سفارت آمریکا به شاه این مملکت دستور می داد؛ اما امروز شاهدیم که سربازان انقلاب اسلامی در سپاه با تاسی به شعار هیهات من الذله تفنگنداران آمریکا را دست بر روی سر به دلیل تجاوز به حریم آبی کشورمان دستگیر می کنند و بعد وزیر امور خارجه این کشور تماس می گیرد و به وزیر امور خارجه ما می گوید که غلط کردیم. بدون شک اینها نتیجه ذلت ناپذیری ملت ایران است.

وی با بیان اینکه به تعبیر قرآن یهود و نصارا از ما راضی نمی شوند تا از آنها تبعیت کنیم افزود: امروز با دشمن بزرگی که می خواهد اساس اسلام را از بین ببرند مواجه ایم .

جانشین بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه پسا برجام مهمتر از خود برجام است؛ چرا که امروز به واسطه برجام با تهدید نفوذ مواجه هستیم گفت: درست است که آمریکا امروز نمی تواند با تفنگداران خود به کشورمان تجاوز کند؛ اما برخی ها می خواهند پای فرهنگ آمریکایی را به این کشور باز کنند.

مطهری به وجود دو رویکرد مقاومت و استکبارستیزی و تسلیم بودن و ذلت پذیری در برابر آمریکا در کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: اسلام رحمانی که برخی آن را بر زبان جاری می کنند رحمانیتش مستضعفان و مسلمانان را شامل می شود اما همین اسلام در برابر مستکبران اشداء الکفار است.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن فرموده است که با کسانی که دین شما را تمسخر می کنند دوستی نکنید و امروز آمریکا دشمنی است که دین ما را مسخر می کند.

جانشین بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به فرامین اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حضور تمام ملت ایران حتی کسانی که نظام را قبول ندارند در انتخابات گفت: رای مردم در چارچوب اسلام اثرگذار است و با این حال برای اینکه کسانی که قانون را وضع و اجرا می کنند خلاف شرع اسلام عمل نکنند شورای نگهبان ایجاد شده است.

مطهری با بیان اینکه در انتخابات باید به کسانی رای دهیم که دشمن از آنها تعریف و تمجید نمی کند اضافه کرد: باید کسانی را راهی مجلس کنیم که دارای روحیه استکبارستیزی باشند نه اینکه در برابر استکبار سر فرود بیاورند.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی باید کسانی در راس امور قرار بگیرند که دارای روحیه ساده زیستی باشند نه اینکه به دنبال خانه 92 میلیارد تومانی و رحیه اشرافی گری باشند.


ارسال نظرات