خبری فوری:

جعفر بذری بازرس کشوری جامعه هتلداران ایران شد

در سومین مجمع عمومی جامعه هتلداران کشور، جعفر بذری مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل ، با اکثریت آرا به عنوان بازرس کشوری این جامعه انتخاب شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۷۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در سومین مجمع عمومی جامعه هتلداران کشور، جعفر بذری مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل ، با اکثریت آرا به عنوان بازرس کشوری این جامعه انتخاب شد.

بر اساس اساسنامه جامعه هتلداران ایران، انتخابات جامعه هتلداران هر دو سال یک بار انجام می شود که بر این اساس آخرین انتخابات با تشکیل سومین مجمع عمومی جامعه هتل داران کشور که طی روزهای 23 و24 دیماه به میزبانی هتل 5ستاره باباطاهر تهران برگزار شد اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند.

در بین اعضای هیئت رئیسه جدید جامعه هتل داران ایران نام جعفر بذری به نمایندگی از استان دارالارشاد اردبیل به چشم می خورد.

در این انتخابات که با شرکت روسای تشکلهای هتلداری 28 استان و 3 منطقه آزاد برگزار شد، اعضای حاضر به صورت مکتوب آرای خود را به صندوق انداختند.

جمشید حمزه زاده به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی مجددا به عنوان رئیس جامعه هتل داران ایران، محمدعلی فرخ مهر از استان تهران به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره، شهرام شیروانی از استان همدان بعنوان دبیر ، کامیار اسکندریون از استان زنجان بعنوان خزانه دار و جعفر بذری از استان اردبیل به عنوان بازرس اصلی و رییسی دهکردی از استان چهارمحال وبختیاری بعنوان بازرس علی البدل این جامعه انتخاب شدند.

مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل در این ارتباط اظهار داشت: سومین مجمع عمومی جامعه هتلداران کشور در فضای بهتری نسبت به دور گذشته برگزار و اعضای جدید به مدت دو سال انتخاب شدند.

بذری افزود: در این مجمع در مورد وضعیت صنعت هتلداری و همچنین نرخ گذاری و نحوه نظارت بیشتر جامعه ها در استان بحث های خوبی شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده اعضای هیئت رئیسه، به زودی نشستی تخصصی برای بررسی وپیگیری مسائل هتلداران با رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار ودر خصوص مشکلات صنعت هتلداری کشور بحث خواهد شد.

برای نخستین بار است که تشکل هتلداری استان اردبیل در سطح جامعه هتل داران کشور صاحب کرسی می شود که این موضوع را می توان افتخاری برای تشکل هتلداری استان اردبیل دانست.

ارسال نظرات