خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) ویژه سربازان وظیفه نمونه سپاه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۹۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

سرهنگ بهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه سربازان وظیفه نمونه سپاه استان کرمانشاه پنجشنبه 24 دی ماه در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

معاون سپاه استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت سربازان عنوان کرد و افزود: در این جشنواره از سربازان نمونه در بخش‌های مختلفی همچون هنری و فرهنگی تجلیل به‌عمل می‌آید.

میرزایی اجرای طرح حضرت علی اکبر(ع) را در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و بالا‌بردن سطح دانش و بینش سربازان وظیفه بیان و خاطرنشان کرد: کلاسهای متنوع فرهنگی، ورزشی و اخلاقی در قالب این طرح اجرا شده است.

براساس این گزارش، در قالب طرح حضرت علی‌اکبر(ع) کلاس‌های متنوع فرهنگی ورزشی و اخلاقی ویژه سربازان به‌اجرا در آمده و برنامه‌های متنوع ورزشی در دستور کار است که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: سربازان وظیفه از ظرفیت مناسبی برای برخوردار هستند تا ضمن تقویت بصیرت خود در سایر زمینه‌ها نیز به سطح بالایی برسند.

وی با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی دوره‌ای مهم و تاثیرگذار در زندگی جوانان است، افزود: عرصه‌های مختلف کشور همچون علم و ورزش محلی برای پیشتازی جوانان بوده که بخشی از پایه‌های این حرکت در دوران سربازی گذارده می‌شود.

سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح حضرت علی اکبر(ع) در کنار غنی سازی اوقات فراغت سربازان وظیفه سپاه، تقویت استعدادها و شور نشات جوانی در این قشر از جامعه است.

ارسال نظرات