خبرهای داغ:
جانشین دبیر ستاد امر به معروف کرمانشاه مطرح کرد؛
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از آموزش ده‌ هزار نفر در زمینه آشنایی با شیوه‌های صحیح اجرای امر به معروف و نهی از منکر و شناخت مظاهر فساد در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۰۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه برنامه‌های مختلفی اجرا کرده است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های این ستاد جنبه فرهنگی دارد، گفت: رویکرد اصلی ما این است که توجه بیشتری به برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم.

کرمی با تاکید بر اینکه در حوزه اصناف و سازمان‌های مردم‌نهاد اقدامات اثربخشی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر انجام شده، تصریح کرد: اساس کار را آموزش با رویکرد فرهنگی قرار داده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت اصناف و سمن‌ها برای اجرای فریضتین بهره بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در نیروهای نظامی و انتظامی برای تبیین و تشریح این فریضه واجب الهی، ادامه داد: طرح یادآوران نیز به‌عنوان یک طرح موفق اجرا شده است.

این مسئول از آموزش ده‌ هزار نفر در زمینه آشنایی با شیوه‌های صحیح اجرای امر به معروف و نهی از منکر و شناخت مظاهر فساد خبر داد و گفت: ما اغلب مواقع خوبی‌های مردم را کمتر بیان می‌کنیم.

به گفته جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، مسئولیت‌پذیری ملت ایران باید به بهترین شکل بیان شود، همه دنیا همبستگی و پای کار بودن ملت ایران را در مواقعی همچون راهپیمایی‌ها و مراسم باشکوه اربعین دیده و می‌بینند.

وی با تصریح بر اینکه بستر توجه به ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی به برکت انقلاب اسلامی فراهم شده، متذکر شد: جامعه اسلامی ما ظرفیت عظیمی در خود دارد تا با عمل به دستورات دینی شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

ارسال نظرات