جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه سردار سلیمانی نمادی از انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در همه عرصه‌های کشور است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۰۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سردار حمید اباذری،شامگاه پنج شنبه در یادواره 87 شهید میرزا کوچک گوراب‌زرمیخ در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه خانواده شهدا عزیزترین سرمایه زندگیشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، اظهار کرد: مجلس نورانیست و همه حضار یکبار دیگر با شهدا بیعت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه بیشترین یادواره شهدا در کل کشور در استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: مجلس شهدا مجلس عزا نیست بلکه مجلس احیای دوباره و زنده شدن می‌باشد.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه انقلاب ما به سختی به دست آمده است، گفت: بیش از 180 هزار جوان در دفاع مقدس شهید شدند که 87 نفر شهید گوراب زرمیخ هستند.

سردار اباذری با بیان اینکه شهدا ثابت کردند کشور ما یک میرزا کوچک ندارد بلکه هزاران میرزا دارد، تصریح کرد: انقلاب به سادگی به دست نیامد و در کربلای 5، در هر دقیقه 10 جوان شهید می‌شد تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 31 هزار شهید جنگ، نوزده ساله وبالغ بر 28هزار شهید بیست و 21 ساله هستند، خاطرنشان کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس، با دستان خالی رزمندگان به گونه‌ای اداره شد که پیروز میدان شدیم.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه شهدا به یادواره‌های ما نیاز ندارند، اظهار کرد: شهدا از ما انتظارشان خیلی زیاد است و ما موظفیم سیره شهدا را دنبال کنیم و الگوی خود قرار دهیم.

سردار اباذری با بیان اینکه علی رغم همه پلیدی‌ها و خبیثی‌هایی که دشمن انجام داد، انقلاب ما تا کنون به برکت خون شهدا پا برجاست، افزود: امروز جوانان ایران همچون جوانان دهه شصت برای دفاع از مظلوم در برابر کفر جهانی قد علم کرده‌اند و گروه گروه شهدای مدافع حرم را به کشورما می‌آوردند.

وی با بیان اینکه وقتی ملتی اهدافش بزرگ باشد قطعا مشکلاتش هم بزرگ است، گفت: امروز جوانان ایران اگر در سوریه برابر تکفیری‌ها ایستادگی نمی‌کردند، داعش در خیابان‌های تهران قدم می‌زد.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه جوان ایرانی برای دفاع از حرم حضرت زینب(سلام‌الله علیها) و ایران اسلامی در سوریه می‌جنگد بعد عده‌ای مخالف این موضوع هستند، تصریح کرد: رسیدگی به اقتصاد مردم در کنار اهداف والای انقلاب هم مهم است ولی باید قدر شهدا را بیش از پیش بدانیم.

بدنه اسلام به وسیله داعش و با نقشه آمریکا تکه پاره شده است

سردار اباذری با بیان اینکه امروز بدنه اسلام به وسیله داعش و با نقشه آمریکا تکه پاره شده است، خاطرنشان کرد: استکبار با سرمایه، پول و منابع انسانی اسلام،  مسلمانان را به جان هم انداخته است.

وی با بیان اینکه در مدت سه سال گذشته 90 دلار طلا توسط 3 کشور عربستان، قطر و عمارات خریداری شد، اظهار کرد: این سه کشور سلاح‌هایی را خریداری کردند تا به جان اسلام بیفتند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه انبارهای مهمات عربستان سعودی تا کنون سه بار پر و خالی شده است، افزود: عربستان و آل سعود با قلدری به کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه و یمن ظلم روا می‌دارند.

سردار اباذری با بیان اینکه جهان اسلام باید به صورت یکپارچه در برابر جهان کفر قد علم کند، گفت: امروز جهان اسلام دارای مشکل شده و دشمنان مدت‌هاست در حال شناسایی بازوان انقلاب اسلامی در منطقه هستند تا آنها را بزنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به قدری نفوذ در دل‌ها دارد که با شهید شدن شیخ نمر کار تمام نمی‌شود، تصریح کرد: دشمن می‌داند که باید با انقلاب اسلامی مبارزه کند زیرا این انقلاب در دل مسلمانان نفوذ پیدا کرده است.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه دشمنان در حال توطئه هستند، خاطرنشان کرد: قضیه‌ای که بعد از شهادت شیخ نمر در ایران اتفاق افتاد کاملا برنامه‌ریزی شده بود.

سردار اباذری با بیان اینکه آتش زدن سفارت عربستان در ایران یک کار حساب شده توسط فتنه گران بود، اظهار کرد: افرادی که ساز دیگری می‌زنند، آن روز در جمع آن افراد بودند و شعارهایی نظیر«حیدر حیدر» را سر می‌دادند.

وی با بیان اینکه ما در سوریه به کمک خداوند پیروز میدان می‌شویم، افزود: محور مقاومت از نگاه آمریکایی‌ها در سوریه کاملا تمام شده بود که با حضور سلحشوران سپاه، قائله سوریه ختم نشد.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه نظام مقدس ما برای رسالت عظیم مقابله در برابر کفر سوریه را نجات داد، گفت: این قدرت مورد شناسایی دشمن است و نباید گوش به نجواهای دشمنان داد که این نشان از ترس آنان است.

ایران اسلامی به ابرقدرت جهان تبدیل شده است

سردار اباذری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به ابرقدرت جهان تبدیل شده و دشمن به خوبی می‌داند این انقلاب را رهبری هدایت می‌کند که در جای جای دنیا در دل مردم جای دارد که این نشان از برکات انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: برکات انقلاب اسلامی اینگونه است که علی رغم ده‌ها سال اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط آمریکا و انگلیس امروز نام مبارک محمد(صلی‌الله علیه وآله) در این دو کشوررشد کرده است و مسلمانان آنجا نام پیامبر را بیشتر می‌برند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه این موضوع آمریکا و انگلیس را به هراس انداخته و آنها داعش را خلق کرده‌اند، اظهار کرد: آنها باید بدانند این اسلام به داعش وصل نیست بلکه اسلام به برکت انقلاب اسلامی به سمت جلو در حرکت است.

سردار اباذری با بیان اینکه کشور ما امن‌ترین جای دنیا است، افزود: یک داعشی و تکفیری تا کنون وارد ایران نشده و این نشان از اشراف اطلاعاتی کشورمان دارد و قدرت ایران در آمریکا هم وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه ایران علاوه بر خود کشورهای منطقه را هم حفظ می‌کند، گفت: دشمن وقتی اسم سردار سلیمانی را می‌شنود از ترس می‌ایستد.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) تصریح کرد: در قضیه حمله داعش به عراق، آنها تا مرزهای بغداد، کربلا و نجف آمدند و در آن زمان یک خبر که حاج قاسم سلیمانی وارد بغداد شد به گوش داعش رسید، و این گروه تکفیری با شنیدن این خبر از سرعت حمله خود باز ایستاد.

سردار سلیمانی نمادی از انقلاب اسلامی است

سردار اباذری با بیان اینکه سردار سلیمانی نمادی از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: عزت انقلاب اسلامی چنان این اسم را بزرگ کرده که مسئولان ایالات متحده آمریکا آرزوی برگزاری یک جلسه با این شخصیت را دارند.

وی با بیان اینکه اشراف ما بر خلیج فارس بسیار بالاست، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که اشراف سربازان ولایت به قدری بالاست که دو ناو را به راحتی گرفتند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) افزود: در دستگیری اخیر وقتی فرمانده ناوهای آمریکایی با نیروهای ایرانی صحبت می‌کرد از ترس به خود می‌لرزید.

به برکت انقلاب اسلامی دنیای کفر از نیروهای ایرانی حساب می‌برد

سردار اباذری با بیان اینکه وقتی 10 نیروی آمریکایی مسلح، فرمانده ایران را دیدند همانطور ایستادند و مانندخرگوشی که شیری را ببیند خشک شدند، گفت: عظمت انقلاب اسلامی به مردم اینقد بزرگی و عظمت داده که دنیای کفر از ایرانیان حساب می‌برد و چشم دنیام مظلوم به ماهاست.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال نقشه‌چینی برای ایران هستند، تصریح کرد: امروز دشمنان روی پشت بام‌های ما سفره پهن کرده‌اند وبشقاب گذاشته‌اند تا غرور پیروزی را از ما بگیرند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه دشمن بعد از آن همه حرف زدن و نقشه چیدن، امروز به دنبال نفوذ است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکنون 80 بار کلمه نفوذ را به‌کار برده‌اند زیرا می‌بینند که دشمن در حال چه کاریست.

سردار اباذری با بیان اینکه دشمن سفره خود را محیا کرد و می‌خواهد روی سفره بنشیند و با برندها و شرکت‌هایش به داخل بیاید، اظهار کرد: خبیث‌تر از آمریکایی‌ها در دنیا نیست و مردم باید بصیرت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا با سیاست لبخند وارد شده و بسیاری از مسئولان با همین لبخندها فریب خورده‌اند، افزود: آنها می‌خواهند که ایران نباشد و به شکل نامرئی کار می‌کنند.

دشمن با چشم دوزی به مجلس خبرگان، می‌خواهد اقتدار رهبری را بشکند

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(علیه‌السلام) با بیان اینکه امروز دشمن به مجلس خبرگان چشم دوخته است، گفت: آنها می‌خواهند امروز اقتدار و عزت رهبر ما که نائب امام زمان(عج) است را بشکنند.

سردار اباذری با بیان اینکه دشمن لب به ستایش رهبر انقلاب گشوده و از این موضوع عصبانیست، تصریح کرد: کشتی عظیم ایران یک ناخدا به نام سید علی خامنه‌ای دارد که دشمن در صدد نابودی وی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در صدد هستند افرادی را به مجلس خبرگان وارد کنند که این شجره طیبه و شاکله انقلاب اسلامی را ضعیف کنند و اینها همه نشان از عظمت وقدرت ما است.

 

ارسال نظرات