امام جمعه شهر سامان:

انتخاب با بصیرت مانع نفوذ دشمن به مراکز تصمیم‌ساز می‌شود

امام جمعه شهر سامان انتخاب بابصیرت را مانعی برای نفوذ دشمن به مراکز تصمیم‌ساز نظام دانست.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۰۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ملک‎پور در خطبه نماز جعمه خود با تبریک ولادت امام حسن عسگری(علیه السلام) به فرمایشات امیرالمومنین(علیه السلام) در خصوص فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه از گذشته وجود داشته است و این درحالی است که در آینده نیز ما شاهد انواع فتنه خواهیم بود امام مردم باید با بصیرت و هوشیاری مراقب باشند و دربرابر آن‌ها مقابله کنند.

وی تصریح کرد: امام علی(علیه السلام) می‌فرمایند ای مردم امواج فتنه را با کشتی نجات درهم شکنید و از راه اختلاف و پراکندگی بپرهیزید.

امام جمعه شهر سامان افزود: کشتی نجات همان اهل بیت پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) هستند که با ایمان، اتحاد، بصیرت و حرکت در مسیر اهل بیت می‎‌‎توان در مقابل انواع فتنه ایستادگی کرد.

ملک‎پور خاطرنشان کرد: شرایط کنونی منطقه پیچیده و سرنوشت ساز است که می‌توان به شرایط اقتصادی همچون تحریم‌‌ها، کاهش قیمت نفت و وجود گروهک‌های تروریستی همچون داعش اشاره کرد.

وی به انتخابات در پی‎رو اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است که از طریق انتخابات به مراکز تصمیم‌ساز نظام ما ورود پیدا کند که باید ما در این زمان بابصیرت رفتار کنیم.

امام جمعه سامان به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و بیان کرد: آقا در بیشتر فرمایشات خود به نفوذ دشمن اشاره کرده است پس می‌توان گفت یکی از مهم‎ترین دغدغه‌های ایشان محسوب می‌شود که باید بیشتر به این امر توجه داشت.

ملک‎پور تصریح کرد: آقا به حق الناس در انتخابات اشاره کردند و گفتند که باید انتخابات به‌گونه‌ای برگزار شود که مردم به آن اعتماد کامل داشته باشند و از بروز مسائل و فتنه‌هایی همچون سال 88 جلوگیری شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار