امام جمعه موقت کوهرنگ، بازداشت نیروهای نظامی آمریکایی توسط سپاه پاسداران را در خلیج فارس حرکت عزتمندانه و غرور آفرین برای جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۱۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام المسلمین صادق اسلامی، در خطبه‌های نماز جمعه شهر چلگرد، با اشاره به در پیش بودن سال‌روز ولادت امام حسن عسگری(علیه السلام)، بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات جشن در مساجد و تکای شهرستان کوهرنگ تأکید کرد و افزود: باید بکوشیم که در سایه برگزاری چنین مراسم‌هایی سبک زندگی اسلامی بر رفتار و منش ما در همه احوال حاکم شود.

وی با اشاره به اقدام غرور آفرین پاسداران سپاه انقلاب اسلامی در بازداشت نیروهای نظامی آمریکایی در خلیج فارس، تصریح کرد: این حرکت عزتمندانه بار دیگر قدرت ایران اسلامی و بیداری سپاه پاسداران را به رخ جهان کشاند و ثابت کرد که قدرت انقلاب اسلامی از قدرت لایزال الهی نشأت می‌گیرد.

امام جمعه موقت کوهرنگ همچنین با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی خاطرنشان کرد: به یقین نقش شهید نواب صفوی در ملی شدن صنعت نفت و بازگشت آیت الله کاشانی از تبعید غیرقابل انکار است.

صادقی به 26 دی ماه، سالروز فرار شاه ملعون از کشور اشاره کرد و با تشریح جنایت‌های این حاکم ظالم اظهار کرد : فرار خفت‌بار شاه ملعون به همگان ثابت کرد که ظلم و جور پایدار نیست چراکه ذات باطل نمی‌تواند پابرجا باشد.

ارسال نظرات