نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت انتخابات و برگزاری آن، گفت: بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب، مساله انتخابات حق الناس است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۳۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: هیات های اجرایی و نظارت باید در این خصوص امانتدار بوده و نگذارند حق کسی ضایع شود.

وی با تاکید به دقت نظر عوامل اجرایی در رد و تایید صلاحیت کاندیداها، اظهار کرد: همچنان که نباید حق کسی در تایید صلاحیت ضایع شود، نباید فردی که از صلاحیت کافی برخوردار نیست تایید قرار شود و این وظیفه هیات های نظارت و اجرایی است.

آیت الله مجتهد شبستری با دعوت از مردم به حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات، آرا مردم را امانات آن ها دانست و بر دقت عمل عوامل اجرایی و نظارت در شمارش آرا تاکید کرد.

وی همچنین از مردم خواست در انتخاب افراد نهایت دقت را داشته باشند تا اصلح ترین فرد به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اشاره و بیان کرد: این قرارگاه توانسته با قابلیت های مدیریتی و نخبگان به انحصار پیمانکارهای خارجی در کشور پایان دهد که آغاز به کار فاز 15 و 16 پارس جنوبی در روزهای گذشته حاکی از آن است.

وی با قدردانی از هوشیاری و اقتدار سپاه پاسداران در توقیف شناورهای امریکایی، بیان داشت: در این جریان بار دیگر صلابت و قاطعیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شد.

ارسال نظرات