خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۳۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی افزود: وضعیت داوطلب ها باید توسط مردم مورد توجه باشد تا افرادی متدین و اصلح و با ملاک های اسلامی و انقلابی انتخاب شوند.

وی اظهار کرد: باید افرادی انتخاب شوند که بتوانند در موقعیت های حساس به خوبی عمل کرده و تصمیم های درست و منطقی در راستای منافع مردم بگیرند.
حجت الاسلام حامدی خواستار آگاهی مردم در پررنگ ساختن بحث ریزش در انقلاب اسلامی از سوی دشمنان شد و گفت: به برکت انقلاب و نظام اسلامی ایران، رویش ها بیشتر از ریزش ها بوده که نمود آن موفقیت جوان های میهن مان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و فن آوری است.
امام جمعه میانه ساخت فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به همت قرارگاه خاتم الانبیای سپاه را از جمله اقدام های مثبت و تاثیرگذار در چند روز اخیر خواند و خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای داخلی نشان دهنده اقتدار، توان و قدرت ملت ایران در خودکفایی و حضور در عرصه های بین المللی است.

ارسال نظرات