خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه آذرشهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید به حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در این انتخابات مهم ترین راه مقابله با نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۴۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود نورپور با اشاره به اهداف مختلف دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی افزود: استکبار جهانی و دشمنان تلاش می کنند به هر طریق ممکن به لایه های جامعه نفوذ کنند.
وی خاطر نشان کرد: انتخابات همایش عظیم ملی و میهنی ملت انقلابی کشورمان است که شرکت یکپارچه مردم در این حرکت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و انتخاب نمایندگان کاردان، توانمند و آگاه و برنامه ریزی از نفوذ دشمن جلوگیری خواهد کرد.
حجت الاسلام نورپور جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مردم و نمایندگان باید در این انتخابات رضایت پروردگار و مصالح و منافع عمومی و ملی کشورمان را مدنظر داشته باشند.
وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد: دین مبین اسلام آیین کامل زندگی بشریت است و برای هر بخش جامعه برنامه کامل و جامع دارد که اگر آن ها رعایت شود بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف می شود.
امام جمعه آذرشهر توجه به امور مردم را از ضرورت های جامعه اسلامی خواند و تاکید کرد: خدمت به بندگان خدا و تلاش برای رفع مشکلات و گرفتاری آن ها روح مودت و رحمت را در آن جامعه حاکم و خیر و برکت پروردگار هم شامل حال مردم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها