خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در نمازجمعه این شهر با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات، گفت: بنا به تاکید رهبری انتخابات متعلق به همه ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۴۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی با بیان اینکه شناخت نامزدهای انتخاباتی سخت است، افزود: برای انتخاب شایسته افراد باید در خصوص سوابق و مواضع افراد تحقیق کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در توقف شناورهای امریکا اشاره و بیان کرد: پیام این حرکت نظام جمهوری اسلامی گوشزد کردن اقتدار و صلابت نظام به کشورهای منطقه است.

حجت الاسلام مرسلی ادامه داد: کشورهای منطقه به ویژه آل‌سعود باید مواظب رفتارهای خود باشند و بدانند با رشوه دادن و قطع روابط دپیلماتیک نمی‌توانند کشور مقتدرایران را به انزوا بکشانند.

خطیب جمعه مهربان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان سراب، اظهار امیدواری کرد که با توجه به وعده‌های داده شده، در ایام دهه فجر شاهد افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشت و درمان شبانه روزی منطقه مهربان باشیم.

مرسلی خاطرنشان کرد: امید است با راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی مهربان و تجهیز آن به امکانات و تجهیزات مناسب درمانی، بخشی از مشکلات اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان در حوزه بهداشت و درمان برطرف و از هزینه‌های فراوان ایاب و ذهاب و بروز خطرات جانی و تصادفات احتمالی جاده‌ای است جلوگیری شود.

ارسال نظرات