حرکت شجاعانه نیروهای توانمند سپاه باعث شد آمريكا بار دیگر در برابر اراده پر صلابت ايران، تحقير شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۵۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن قدردانی از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی در خلیج فارس گفت:نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل هستند و اگر نیروی خارجی در این منطقه به ایران تعرض کنند،با جواب دندان‌شکن مواجه خواهند شد.

وی اشراف کامل اطلاعاتی سپاه بر مرزهای کشور و رصد لحظه به لحظه آبهای کشور را پیام این حرکت شجاعانه نیروی دریایی سپاه عنوان کرد و گفت:با این عملی که نیروی دریایی سپاه انجام داد آمریکایی ها تحقیر شدند و ذلت آمریکا به دنیا نشان داده شد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به عکس‌العمل سریع و هوشمندانه نیروی پرافتخار دریای سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی تصریح کرد: این اقدام یکبار دیگر اقتدار ملت بزرگ ایران را در زیر سایه پر برکت فرماندهی معظم کل قوا به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی گفت:بر اساس روایات ثواب زیارت قبر حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری برابر با زیارت مرقد حضرت امام حسین(ع) در کربلا است.

وی با اشاره به فرار شاه در 26دی ماه 1357 گفت:مردم در آن زمان تمام سختی‌ها را تحمل کردند و توانستند شاه را فراری دهند و به فرموده امام راحل فرار شاه معدوم نخستین گام پیروزی بود.

خطیب جمعه اصلاندوز به سالروز شهادت نواب صفوی اشاره کرد و گفت: شهید نواب صفوی رعب را در بین مردم شکست و به دلیل مبارزات سیاسی خود با رژیم شاه به شهادت رسید.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه سخنان خود با اشاره به ولادت باسعادت امام یازدهم امام حسن عسکری در سال ۲۳۲قمری بیان کرد: امام حسن عسکری در زمانی عهده دار امامت امت اسلامی شد که اوضاع سیاسی فرهنگی در اثر حاکمیت فاسد و ظالمانه بنی عباس در بدترین شرایط بود.

حجت الاسلام اسدزاده با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) به شمه ای از زندگانی آن حضرت اشاره کرد.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم در یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل که هفته گذشته در اصلاندوز برگزار شد از زحمات دست اندرکاران این محفل معنوی تشکر کرد.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش گفت:امیدواریم مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش بصورت عملی اجرا شود و تنها به برگزاری جلسات اکتفا نشود.

ارسال نظرات