بخاطر امنيتي كه در ايران حاكم است بايد قدردان زحمات و تلاش هاي سرداران و پاسداران غيور و هميشه در صحنه، سربازان گمنام امام زمان(عج) و وارثان بي‌ادعاي شهدا باشيم.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۶۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت‌الاسلام یدالله صفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گرمي ضمن دعوت عموم به تقوا و تبریک 8 ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسگری و تسلیت 10 ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه (ع)، امانتداري، صادق بودن، حيا داشتن و خوش برخوردي با خانواده را از نشانه‌هاي كامل بودن دين و اسلام هر انساني عنوان كرد.

وی با اشاره به شرايط پيچيده و ناامن منطقه خاورميانه، ايران را جزيره امن عنوان كرد و گفت: اين شرايط ناامن از سوي دشمنان به منطقه تحميل شده و مسلمانان نبايد به جاي حفظ وحدت به تفرقه و ناامني در منطقه دامن بزنند.

حجت الاسلام صفري با بيان اينكه بخاطر امنيتي كه در ايران حاكم است بايد از سرداران و پاسداران غيور و هميشه در صحنه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و وارثان بي ادعاي شهدا قدرداني كنيم، اظهار كرد: ايران قدرتمند امروز كه تمامي دشمنان سعي در براندازي آن دارند و تلاش‌هاي غرب و حتي دشمنان منطقه بخاطر محور مقاومت بودن ايران سعي در تضعيف انقلاب اسلامي را دارند.

خطيب جمعه گرمي با اشاره به وابستگي اقتصاد كشور به منابع نفتي، گفت: كشورهاي منطقه سعي در كاهش قيمت نفت و حتي عرضه رايگان آن به جهان را دارند تا از اين طريق به اقتصاد كشور ضربه بزنند اما كشور بايد با كاهش وابستگي و پيشگيري راه اقتصاد مقاومتي و تكيه بر توان داخلي استقلال و رونق اقتصادي را حفظ شود.

وي با اشاره به همايش ائمه جمعه و بيانات مقام معظم رهبري مبني بر حضور پرشورو همگاني و تمامي اقشار جامعه در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي حتي براي آنهاي كه نظام را قبول ندارند؛ اظهار كرد: وظيفه ماست تا با حضور همگاني خود در پاي صندوق‌هاي راي حمايت خود را اعلام و با حضور پرشكوه خود در روز انتخابات دشمنان قسم خورده نظام را مايوس و نقشه‌هاي شوم آنها را نقش بر آب كنيم.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه همه کاندیداهای شرکت کننده در مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمی جزوه سرمایه‌های ارزشمند اين شهرستان بحساب مي‌آيد؛ افزود: بنده از هيچكدام از كانديد خاصي طرفداري نمي‌كنم و هيچ كس را به هيچ كس سفارش نمي‌كنم.

ارسال نظرات