امام جمعه مشگین‌شهر:

انقلابی گری از شاخصه های اصلی انتخابات است

انقلابی گری از شاخصه های اصلی انتخابات است لذا لذا مردم باید در انتخاب خود انقلابی بودن نماینده، دغدغه های نماینده و ... را مد نظر قرار داده و نماینده آینده این شهرستان را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۶۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 25 دی ماه با اشاره به ورود 2 فروند شناور آمریکایی به مرز ایران اسلامی گفت: بعد از ورود شناورهای مسلح آمریکایی به مرز ایران توسط نیروهای سپاه پاسداران توقیف شد که به دنبال آن مقامات امریکایی ورود این شناورهای را سهواً اعلام کردند هر چند این شناورها مجهز بوده و قطعاً محل ماموریت انان کاملاً مشخص و آشنا بودند اما به هر حال بعد از بررسی های انجام گرفته غیر عمدی بودن این حرکت مورد قبول واقع شد.

وی افزود: بعد از توقیف این شناورها مقامات آمریکایی طی تماس های مکرر و متواضعانه خواستار تعیین وضعیت این تفنگداران شدند و این امر دارای پیام هایی برای این کشور داشت.

وی خاطر نشان کرد: ورود شناورهای امریکایی به این کشور و توقیف انان نشان از اشرافیت و تسلط کامل نیروهای دریایی سپاه پاسداران به مرز های آبی این کشور می‌باشد و هر گونه تحرکات در مرزها به شدت رصد و کنترل می‌شود.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه ایران رفتار دوستانه با تفنگداران دستگیر شده داشت گفت: جمهوری اسلامی ایران رفتار دوستانه ای با تفنگداران دستگیر شده داشت در حالی که دشمن از این رفتار عاجر مانده است و این امر پیامی از طرف ملت ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: پیامی که توقیف شناورهای آمریکایی به اوباما داد نشان از آمادگی رزمی سپاه و حضور مقتدارانه در مرزهای این کشور و برخورد با هر گونه اقدام در منطقه است و در کنار آن کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز متوجه شدند که تمام تحرکان و اقدامات خائنانه آنان رصد و پاسخ کوبنده خواهد داشت.

حجت الاسلام باوقار در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه برجام از نظر ایران تعهد بین المللی است گفت: ملت ایران و دولت مردان هیچ وقت اجازه نخواهند داد تا حاکمیت ملت ایران نقض شود و در صورت مشاهده پاسخ کوبنده ای داده خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس اظهارات مقامات ایرانی و غربی هفته آینده زمان اجرای توافق هاست و در طول این مدت رفتارهای آمریکا نشانگر این بود که برنامه های ایران را محدود کند؛ همچنین آمریکا به دنبال مهار نقش آفرینی ایران در منطقه بود که در این راستا تلاش شد تا رفتار ایران براساس رفتار غرب و امریکا انجام گیرد و جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگر زیر سلطه امریکا نقش آفرینی کرده و از حمایت خود به جبهه مقاومت خودداری کند.

امام جمعه مشگین شهر گفت: با کاهش قیمت نفت دشمن در تلاش برای تضعیف بنیان های مالی ایران اسلامی است تا اقتصاد این کشور را فلج کرده و ان را زیر سلطه خود قرار دهد.

حجت الاسلام باوقار در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در رقابت های انتخاباتی اخلاق و هویت سیاسی خود را کنار گذاشته و به تخریب یکدیگر می‌پردازند و به دنبال حذف رقبای خود هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب نماینده خود نهایت دقت را داشته باشند گفت: در این راستا احزاب لیستی از نمایندگان ارائه خواهند داد که باید در انتخاب خود انقلابی بودن نماینده، دغدغه های نماینده و ... را مد نظر قرار داده و نماینده آینده این شهرستان را انتخاب کنند لذا انقلابی گری از شاخصه های اصلی انتخاب است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم از مسئولان شهرستان انتظار دارند وارد عرصه انتخابات نشوند چرا که این حرکات مشکل شرعی و قانونی دارد اما متاسفانه برخی از مسئولان در وقت اداری و غیر اداری در روستاها و مجالس مختلف به دنبال کاندیدای خاص حاضر می‌شوند که باید از این تحرکات دوری کرده و با همکاری و مشارکت مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور باشیم.

ارسال نظرات