امام جمعه سرعین:

نامزد های انتخابات در برابر رد صلاحیت منطقی عمل کنند

در گذشته نیز بودند کسانی که رد صلاحیت شدند اما تا پست وزارت و استاندار هم رسیدند، شورای نگهبان خیر و صلاح جامعه اسلامی است که باید به تصمیم آنها احترام گذاشت.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۶۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حجت الاسلام محمود اصغری در خطبه های نماز جمعه سرعین افزود: نامزد های انتخاباتی باید با برخوردی منطقی تصمیم نهادهای مسول را بپذیرند زیرا عدم صلاحیت بدان معنی نیست که همه درهای خدمت به روی آنها بسته شده است.

وی اضافه کرد: در گذشته نیز بودند کسانی که رد صلاحیت شدند اما تا پست وزارت و استاندار هم رسیدند، شورای نگهبان خیر و صلاح جامعه اسلامی است که باید به تصمیم آنها احترام گذاشت.

امام جمعه سرعین با اشاره به دستگیری تفنگداران امریکایی توسط سپاه گفت : این امر بار دیگر اقتدار ما را در حراست از مرز های میهن اسلامی به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه برخی از اظهارات اخیر آمریکایی ها را درباره ادعای جلوگیری از ساخت بمب های اتمی در ایران غیر منطقی خواند و گفت :بسیار متاسفیم که دشمنان کند ذهن ایران اسلامی این موضوع را درک نمی کنند که علت عدم ورود ایران به ساخت بمب اتمی حرام اعلام شدن ساخت آن توسط مراجع تقلید و قانون اساسی است نه حرف های مفت دشمنان غربی می زنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار