امام جمعه نیر:

کاندیداها وعده کذب به مردم ندهند

کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دادن وعده‌های بی مورد به مردم خوداری کنند و تنها کارهایی که می‌توانند انجام دهند به مردم وعده دهند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۶۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان نیر اظهار داشت:‌ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دادن وعده‌های بی مورد به مردم خوداری کنند و تنها وظایفی را که به عهده آنها گذاشته می‌شود و کارهایی که می‌توانند انجام دهند به مردم وعده دهند.

وی حضور پرشکوه مردم در انتخابات را مایه سربلندی و افتخار نظامی اسلامی دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و عظمت ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

خطیب جمعه نیر اضافه کرد: کسانی که تقوی الهی را رعایت نمی‌کنند صلاحیت مسئولیت سنگینی مانند نمایندگی مجلس را ندارند و مردم باید در انتخاب خود کاملا دقت کنند به افراد متقی و با ایمان رای دهند.

وی یادآور شد: کاندیداها در تبلیغات خود از وعده‌های کاذب و فراتر از حد توان خود که گاهاً رویایی می‌باشند خودداری کنند و وعده‌های در حد توان و قانون بدهند.

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به اینکه نمایندگان قانون‌گذاران اصلی کشور هستند، بیان کرد: کاندیداها به عنوان کسانی که سهمی در تصدی کرسی مجلس دارند باید به عنوان اسوه قانون‌گرایی در جامعه شناخته شوند.

وی در ادامه به هزینه بالای تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و گفت:‌ یک نماینده اگر 5 میلیون حقوق بگیرد با توجه به اینکه 48 ماه هم در مجلس خواهد بود، در مجموع 240 میلیون دریافت خواهد کرد. حالا چرا نماینده ای می خواهد برای دریافت 240 میلیون، هزینه میلیاردی کند؟ این پول ها را از کجا می آورد؟

امام جمعه نیر در پایان سخنان خود اظهار داشت: اقدامات سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران آمریکایی به معنای واقعی غرورآفرین بود.

وی اظهار داشت: اقدام سپاه پاسداران در دستگیر کردن تفنگداران آمریکایی به معنای واقعی کلمه برای ایران اسلامی عزت، اقتدار و افتخار ارمغان آورده است که این موضوع را به همه ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک می‌گوییم.

حجت الاسلام مقدسی اضافه کرد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عذرخواهی رسمی مقامات آمریکایی نمایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر هرگونه تجاوز به خاک میهن اسلامی است.

ارسال نظرات