خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث حفظ آبرو و اعتبار نظام است

امام جمعه کرمانشاه ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در انتخابات، مشارکت پرشور و گسترده را عامل حفظ اعتبار برای نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۷۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان بر2نکته مهم در پیوند با انتخابات تاکید کردند که نخست دعوت از همه مردم با هرسلیقه ای برای رای دادن بود و نکته دیگر نیز انتخاب فرد اصلح، با تقوا و دلسوز می باشد.
وی از مردم کرمانشاه خواست با تأسی از بیانات رهبری، ضمن حضوری همه جانبه در این انتخابات، افرادی را برگزینند که مومن، دلسوز، خدمتگزار و در رکاب ولی فقیه باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به حادثه ورود چند آمریکایی به حریم آبهای کشورمان اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برخورد قاطعانه نشان داد که ایران یک قدرت جهانی است و همین که خود آمریکاییها اذعان کردند که در این حادثه تحقیر شده اند، دلیل توان و اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی تاکید کرد: درست است که مشکلاتی داریم اما با این حال همچنان ما یک قدرت مهم هستیم ولی از مسئولان هم می خواهیم که با اتکای به توان و داشته های داخلی، برنامه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار دهند زیرا نگاه صرف به منابع نفتی و گازی اشتباه است.
آیت الله علما افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب، آمریکاییها ما را با هدف فلج کردن اقتصادمان، تحریم کردند و توسط گروهکها و عواملشان برای انقلاب نوپای ما مزاحمتهایی ایجاد کردند اما انقلاب اسلامی به راه خودش ادامه داد و اقتدارش روز به روز بیشتر شد.
وی تاکید کرد: دشمنان از اینکه ایران اسلامی به الگویی در جهان تبدیل شود، هراس دارند و این همه تحریم، مانع تراشی و ایجاد گروهکهای تکفیری نیز در همین راستا می باشد.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سالروز امضای قرارداد ننگین میان مصر و اسرائیل را در 26 دی یادآور شد و از آن بعنوان یک نقطه سیاه یاد کرد.
وی همچنین دهم ربیع ایرانی، مصادف با وفات حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت.
27 دی، سالروز شهادت سید مهدی حکیم از دیگر مناسبتهایی بود که آیت الله علما به آن اشاره کرد و گفت: 70 شهید در خاندان حکیم وجود دارد که بدست رژیم بعث به فیض شهادت نایل آمده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار