خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اندیمشک گفت: اراده مردمی و اعتقاد به ولایت فقیه موجب ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های آنان شده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۷۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام محمد میری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اراده مردمی و اعتقاد به ولایت فقیه موجب شکست دشمنان انقلاب در اجرای نقشه‌های خود در برابر این نظام اسلامی و الهی شده است.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: معظم‌له همواره بر کار فرهنگی در برابر هجمه‌های فرهنگی تاکید داشته‌اند و در این راستا امامان جمعه نقش اساسی دارند.

خطیب موقت جمعه اندیمشک اضافه کرد: توجه به ارزش‌های اسلامی و  دفاع و حفظ ارزش‌های انقلابی از مصادیق کار فرهنگی در سطح جامعه است.

میری یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی با حربه هجوم  و نفوذ فرهنگی درصدد القای فرهنگ غرب به جامعه اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های سازنده و تاثیرگذار با محوریت ارزش‌های انقلابی و اسلامی از راه‌های مبارزه با این حربه دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تاکید کرد: انتخابات در نظام اسلامی نمونه عملی و بارز مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی در پایان بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیعت دوباره با امام راحل (ره)،رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدای والامقام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها