خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری بندرترکمن گفت: مردم نقش بی‎بدیلی در رشد وتوسعه جامعه خود دارند لذا باید تلاش شود مدیریت جامعه به دست افراد توانمند جامعه سپرده شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۸۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرترکمن، سید صادق شیرنگی عصر امروز در جمع فعالان کتابخانه شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: مسائل فرهنگی از حساسیت خاصی برخوردار است و اگر هویت ملتی از آن گرفته شود بی شک آن میلت راه زوال در پیش خواهدگرفت.

وی با بیان اینکه فرهنگ هر کشور تاثیر بسزایی در رشد توسعه و پیشرفت دارد، گفت: اقدامات وتلاشهایی که در بخشهای مختلف فرهنگی علمی برای جامعه صرف میشود.

شیرنگی یادآور شد: هر گونه اقدام وتلاش فرهنگی برای رسیدن به رشد و توسعه جامعه امری با ارزش و سازنده خواهدبود لذا این نشستها سرمایه گذاری عظیمی برای آینده است.

سرپرست فرمانداری بندرترکمن با اشاره به ارزش بالای کارهای فرهنگی اذعان داشت:کار در زمینه فرهنگ کمتر از مجاهدت در راه خدا نیست چرا که جنگ فرهنگی زوایای پنهانی فراوانی دارد که غفلت از آن موجب ضربه ها وصدمات زیادی به فرهنگ هر ملت می شود.

این مقام مسول با اشاره به انتخابات پیش روی اسفندماه خاطر نشان‎کرد:مردم نقش بیبدیلی در رشد وتوسعه جامعه خود دارند لذا باید تلاش شود مدیریت جامعه به دست افراد توانمند جامعه سپرده شود که صاحب فکر ،اندیشه وایده هستند وموجب رشد وتحول وپیشرفت جامعه می شوند.

شیرنگی بیان کرد:وظیفه هر مسلمانی است که براساس تکلیف و وجوب عینی پای صندوقهای رای کسانی را انتخاب کنندکه اصلح بوده ودارای تخصص و تعهد باشند.

وی یادآورشد:بیشک ملت فهیم و آگاه کشور امسال نیز با حضور خوددر انتخابات پیش رو حماسه بزرگ دیگری را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها