امام جمعه اهر:

انتخاب اصلح ایستادگی در برابر هجمه دشمن است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب است، گفت: باید افرادی را برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنیم که در مقابل هجمه دشمن ایستاده و راه امام را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۹۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: با انتخاب افراد صالح خواهیم توانست ماندگاری انقلاب را حفظ کنیم و مجریان و ناظران انتخاباتی نیز باید در حفظ و حراست از حقوق مردم کوشا بوده و حق الناس را رعایت کنند چراکه آرای مردم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب حق الناس است.

وی با اشاره به اینکه یکی از منکرات فرهنگ غربی و زیر بیرق استکبار رفتن است خاطر نشان کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم بوده و توصیه به حق و امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی باید همیشه مدنظر باشد چراکه اگر این فریضه محوری در جامعه ترک بشود همه امور ترک خواهد شد.

خطیب نمازجمعه اهر در ادامه با قدردانی از اقتدار و هوشمندی فرزندان امت اسلامی و نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران و نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: نیروهای مقتدر نظام هوشمندانه دو شناور آمریکا را متوقف و به دنیا اعلام کردند که جمهوری اسلامی بقدری مقتدر است که هیچکس و هیچ قدرتی حق ندارد بدون اجازه از خاک و آسمان جمهوری اسلامی عبور کند.

وی با اشاره به خطبه پنج نهج البلاغه ضمن تأکید بر اینکه همه مسلمانان و جهان اسلام باید از علی(ع) تبعیت کنند، ادامه داد: باید با ایمان، بصیرت، ولایتمداری و با اعتصام به حبل الله که سفینه نجات مسلمین است بر همه فتنه ها و تشتت ها فائق آمد و از نفاق و تفرقه و پشت کردن به یکدیگر خودداری کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: لازم است قاطبه مسلمین با توجه به فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین(ع) و آیات الهی، علیه اسلام آمریکائی، تکفیری، وهابیت، اسلام سکولار و لیبرالیستی و اسلام لندنی و انگلیسی که ساخته و پرداخته استکبار جهانی و سلطه گران عالم بالاخص آمریکاست، فریاد برآورند و نقشه های استکبار را نقش بر آب کنند

حاجی زاده به قطع رابطه عربستان با ایران اشاره و بیان کرد: سعودی ها عددی نیستند که با جمهوری اسلامی قطع رابطه کنند، این ها دست در دست استکبار و اسرائیل گذاشته اند و خود را خادم الحرمین می نامند و همه نقشه ها و فسادها زیر سر آمریکای ام الفساد است.

امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: استکبار از طرق مختلف تلاش در نفوذ و ریل گذاری در مملکت ما را دارد که نمونه اش تحریم ها و کاهش قیمت نفت به زیر 25 دلار است که در طول 12 سال گذشته بی سابقه بوده تا از این طریق ما را در تنگنای اقتصادی قرار بدهند ولی راه نجات ما همان نسخه شفا بخش رهبر فرزانه انقلاب یعنی اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: این روزها، آزمونی برای غربی هاست تا پایبندی خود را به اجرای برجام نشان بدهند که امیدواریم انشاالله به تفاهم و توافقی که انجام گرفته عمل و در این زمینه حسن نیت خود را ثابت کنند ولی باید بدانیم که ما تابع اینها نبوده و آنقدر در مسائل اقتصادی قوی هستیم که می توانیم بدون اینها به زندگی راحت خود ادامه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار