امام جمعه بخش بهمن:

سرعت عمل دولت يازدهم در اجراي‏ تعهدات، غربی ها را هم به تعجب وا داشته است

امام جمعه بخش بهمن، با نزدیک شدن به زمان اجرای برجام گفت: سرعت عمل دولت يازدهم در اجراي‏ تعهدات، غربی ها را به تعجب وا داشته است، حال باید منتظر شد تا طرف مقابل تعهدات خود را عملی کند، هر چند اعتمادی به او نیست...
کد خبر: ۸۶۲۱۴۱۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه؛ حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم، اظهار کرد: چون تحمل انقلاب برای دشمنان سخت است، لذا هر روز دنبال فتنه جدیدی هستند تا این درخت تنومند را ریشه کن کنند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: به لطف خدا این انقلاب تا کنون ماندگار بوده و خواهد ماند، چرا که عواملی همچون ولايت فقيه‏، شهادت‏طلبي و فداكاري، و حمایت های مردم و وحدت اسلامي پشتوانه آن می باشد.


وی به مسئله مهم انتخابات آینده و حضور گسترده مردم اشاره کرد و گفت: زمان؛ زمان حساسی است. افراد دنبال نماینده ای نباشند که خیابانی آسفالت می کند یا وامی برای ما مهیا می کند، بلکه کسی را انتخاب کنید که مطیع ولایت و دوستدار نظام و اشدا علی الکفار باشد نه برعکس.


علیزاده بیان کرد: کسی را انتخاب کنید که در مسائل بين‏ المللي مواضع شفاف و قاطعی می گیرد، نه فردی که در مقابل جبهه‏ متّحد دشمنان، حرف آن‏ها را بزند. به لیست ها و افرادی که توسط متدينين و انقلابيون‏ معرفی می شوند، اعتماد کنید.


سرعت عمل دولت يازدهم در اجراي‏ تعهدات، غربی ها را به تعجب وا داشته است
این مقام مسئول با نزدیک شدن به زمان اجرای برجام عنوان کرد: سرعت عمل دولت يازدهم در اجراي‏ تعهدات، غربی ها را نيز به تعجب وا داشته است. آخرین مرحله کار که درآوردن قلب راکتور هسته ای اراک و پرکردن از سیمان بود، انجام شد.


وی خاطرنشان کرد: طرف مقابل در این زمینه دو هدف را دنبال می کند، با رها سازی بخش کمی از تحریم ها، جایگاه خود را در افکار عمومی محکم تر کند و راه ورود به مجلس برایشان هموار شود. دیگری اینکه با حفظ بخش اعظم ساختار تحريم‏ها، توان هسته‏اي ايران را از بين ببرد.


خطیب جمعه بخش بهمن گفت: همچنین اخیرا، نمايندگان كنگره آمریکا به‏ دنبال اعمال تحريم عليه سپاه پاسداران هستند. سپاه را به نقض حقوق بشر متهم و تهديدي براي امنيت ملي ايالات متحده مطرح می کنند. در حالی که آمریکا خود بدون اجازه وارد حریم کشورهای دیگر می شود.


علیزاده تصریح کرد: دولت پلید آل سعود با جنگده های خود به مردم بی گناه یمن حمله می کند، عالم شیعه مثل شیخ نمر را شهید می کند و شخصیت بزرگی مثل علامه زکزاکی مجروح و به نقاط نامعلومی می برد، این نقض حقوق بشر نیست؟! اینها ناقض حقوق بشرند. آیا اینگونه افراد با این منطقشان، اهل مذاکره اند؟!


وی گفت: سپاه پاسدران مخصوصا با اقتدار و هوشمندی که در دستگیری آمریکایی ها در دریا عمان از خود نشان داد، خواری در چشم آنها شده است. این نیروها ثابت کردند فرزندان ملت ایران در برابر هرگونه اقدام آمریکا به حریم مرزهای کشورمانف آماده اند و پوزه دشمنان را به خاک خواهند مالید.


ارسال نظرات