امام جمعه ابرکوه:

شرکت در انتخابات موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی است

شرکت همگان در انتخابات موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار ملت ایران در چشم جهانیان و باعث اُبّهت جمهوری اسلامی در نزد دشمنان می شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۱۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اجرائی شدن برجام گفت: در این قضیه ایران صداقت اخلاقی وعملی خود را به اعتراف امریکائیها وغربی ها نشان داده؛ اما متاسفانه از طرف مقابل صداقت مطلوبی ندیده است.

وی هدف امریکائیها در اجرای برجام را محدود کردن یا برچیدن برنامه هسته ای ایران و تغییر رفتار ایران در مناسبتهای بین المللی برشمرد و افزود: آمریکائیها نشان دادند که در مقام عمل بی صداقت ومنافقند وبرجام را ناقص و نیم بند اجرا خواهند کردوکنگره صهیونیستی امریکا نشان داده است که سرستیز وتقابل با ایران دارند نه تعامل.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به ارزانی و بی ارزش شدن نفت که توطئه غربی عربی است اظهار کرد: آنها می خواهند با فشار اقتصادی ایران را از پا درآورند اما خسارتش دامن حُکّام خائن عرب را گرفته است.

وی در ادامه خطاب به تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید افزود: چرا بی تدبیری می کنید و از خواب خرگوشی بیدار نمی شوید؟ چرا در برابر تهاجم اقتصادی دشمن «اقتصاد مقاومتی» را به عنوان نقشه راه نجات کشور اجرائی نمی کنید؟! کشور دچار رکود اقتصادی است، چرا سر زیر برف می کنید؟ کسری دوازده هزار و هفتصد و نود میلیارد تومانی بودجه در سال جاری را نمی بینید؟! در این شرایط اجازه ورود سی هزار و چهار صد خودرو باقیمت نجومی به کشور چه معنا دارد؟

حسینی بیان کرد: واردات صدها میلیارد تومان آدامس، بیست و سه هزار دلار سنگ پا، ده ها میلیون دلار پاپیون، کلاه گیس، مو، ریش مصنوعی و میز بیلیارد چه مجوزی دارد؟ وقتی اعلام می شود ایران از اولین کشورهای وارد کننده و مصرف کننده لوازم آرایشی در جهان است، چه کسی برای این واردات موهوم و فساد انگیز بسترسازی می کند؟!

امام جمعه شهرستان با اشاره به جنایت های رژیم سعودی عربستان و اقدامات گستاخانه حکومت های دست نشانده علیه ایران، گفت: حکومت هایی چون پاکستان نشان دادند که هدفی جز خدمت به کانون فتنه ندارند.


وی خاطر نشان کرد: ملت ایران از دولتمردان، انتظار خروج از موضع انفعالی و داشتن موضع انقلابی در برابر مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل، که سرکرده استکبار هستند را دارند. هرکس علیه عزت و عظمت ملت ایران یاوه سرائی کند، باید دهانش را خورد کرد. باید حکومت وهابی سعودی اُم الارهاب یعنی مادر تروریسم را عقیم کرد.

حسینی بازداشت یک روزه 10 تفنگدار رزمی آمریکایی و آزادی آنها توسط دریادلان سپاهی؛ اقتدار توأم با اخلاق نیروهای ایرانی را به نمایش گذاشت و تمام رسانه های جهان شرمندگی آن را در چهره امریکا ثبت کردند، این پیشآمد به خواست خدا موجب کاهش تنش زائی ها و بی رنگ شدن نقشه های شرارت زای این همسایگان بدسیرت شد.

امام جمعه ابرکوه با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم و روحانیون از قم که برحضور گسترده و مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات آینده تأکید کردند؛ گفت: شرکت همگان در انتخابات موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار ملت ایران در چشم جهانیان و باعث اُبّهت جمهوری اسلامی در نزد دشمنان می شود.


حسینی در پایان گفت: آمار بالای نامزدها در انتخابات آینده، حکایت از بازبودن فضای سیاسی و رقابتی انتخابات و تنوع جریان های حاضر دارد، که امیدورام به لطف خدا به بهترین وجه اجرائی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار