فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) جزیره لاوان:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) جزیره لاوان گفت: امروز آمریکایی‌ها برابر اقتدار شهدا درخلیج فارس زانو زدند و باید بدانند این انقلاب به راه خود با صلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۴۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان همزگان؛ منصور راهدار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یادواره شهدا جزیره لاوان برگزار شد اظهار داشت: امروز به برکت خون شهید نادر مهدوی، امنیت مثال‌زدنی بر خلیج فارس و تنگه هرمز حکم فرماست این خون‌های پاک امنیت را به خلیج فارس آورده است.

وی با اشاره به وصیت شهید نادر مهدوی که اسلام عزیز احتیاج به جانبازی دارد، عنوان کرد: به روشنی از وصیت این شهدا به درک بالا و آینده‌نگری آنها پی می‌بریم با عمل به این وصایا، تاکنون قدم‌های استواری برای امنیت، اقتدار و پیشرفت برداشته‌ایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) جزیره لاوان تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها برابر اقتدار شهدا در خلیج فارس زانو زدند دشمنان باید بدانند این انقلاب به راه خود همچنان با صلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد داد.

راهدار خاطر نشان ساخت: کشورهایی که تا دیروز اسلحه برای قتل جوانان ما در هشت سال جنگ تحمیلی در اختیار رژیم تا دندان مسلح صدام قرار می‌دادند، امروز با لبخند وارد شدند و باید هوشیارتر از گذشته و بابصیرت و گوش به فرمان ولایت، در صحنه حاضر باشیم.

 

ارسال نظرات