حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در خطبه های نمازجمعه تفت:

انتخابات؛ یکی از عرصه‌های مهم نفوذ دشمن‌/شیوخ عرب پیام اقتدار ایران را به خوبی دریافتند

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی گفت: وقتی رهبری می گوید رای حق الناس است یعنی اگر من و شما به خاطر رای دادن و یا ندادن به فلان شخص باعث شویم تا انقلاب و اسلام دچار کوچکترین مشکلی شود باید در آن دنیا پاسخگوی رای خود باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۸۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: نماز جمعه این هفته شهر تفت به امامت «حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی» برگزار شد.

مدرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با حق الناس بودن رای مردم گفت: رهبری همیشه کلیات و سر نخ های اصلی موضوع را مطرح می کنند و این وظیفه روحانیون، رسانه و اقشار تاثیرگذار جامعه است تا جزئیات موضوع را مطرح کنند.

وی ادامه داد: وقتی رهبری می گوید رای حق الناس است یعنی اگر من و شما به خاطر رای دادن و یا ندادن به فلان شخص باعث شویم تا انقلاب و اسلام دچار کوچکترین مشکلی شود باید در آن دنیا پاسخگوی رای خود باشیم.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با لیست های انتخاباتی اشاره کرد و اذعان داشت: امروز یکی از عرصه های مهم نفوذ دشمن، انتخابات است؛ دشمن از اول انقلاب تا به حال از شیوه های مختلف هرج و مرج، ترور، جنگ، تهاجم فرهنگی، تحریم، تهدید و محاصره استفاده کرده است تا انقلاب را به شکست برساند اما نتوانسته و امروز دست به دامان توطئه جدیدی به نام نفوذ شده است.

 مدرسی تاکید کرد: همانگونه که رهبری فرمودند ما باید کسانی را انتخاب کنیم که در خط انقلاب باشند نه اینکه دلداده آمریکا و غرب زده باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بازداشت نظامیان متجاوز آمریکا را یادآور شد و افزود: این بازداشت پیام های خوبی را برای جمهوری اسلامی ایران داشت؛ اولین پیام این اقدام اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشور بود که نشان داد جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت ملی خود با هیچ کسی مماشات نمی کند.

وی اضافه کرد: دومین پیام این اقدام نشان دادن رافت اسلامی بود و همه دنیا بویژه آمریکا و شیوخ عرب این پیام ها را به خوبی دریافتند.

ولادت امام حسن عسکری(ع)، وفات حضرت معصوصه و مراقبت اسلامی خانواده از دیگر موضوعات خطبه های امروز نماز جمعه تفت بود.

 

ارسال نظرات