جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد عنوان کرد

جشن بزرگ انقلاب در استان یزد برگزار می‌شود

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت ایجاد زمینه مشارکت عمومی در تدوین برنامه‌های دهه فجر استان یزد از راه‌اندازی ۲۲ کمیته تخصصی ویژه دهه فجر در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۴۹۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سعید زارع با بیان اینکه ستاد دهه فجر یکی از منسجم‌ترین و اصلی‌ترین ستادهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در انتقال ارزش‌ها و اهداف نظام انقلاب اسلامی به نسل جدید ایفا می کند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های متنوع در اجرای مراسم‌های ملی و مذهبی گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر زمینه حضور سلایق مختلف را فراهم کنند.

زارع تبیین افکار عمومی در راستای اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه را از دیگر ضرورت‌های تدوین برنامه‌ریزی مناسبت‌های ملی و مذهبی دراستان دانست و بیان کرد: 22 کمیته ستاد تخصصی ستاد دهه فجر در یزد راه‌اندازی شد.

دبیرستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به ظرفیت بالای فضای مجازی در استان یزد افزود: راه‌اندازی شبکه‌های مجازی با هدف اطلاع‌رسانی، انتقال اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید، از جمله اقدامات موثر در ستاد دهه فجر استان یزد است.

وی راه‌اندازی 4 کارگروه تخصصی ویژه تدوین برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی، سیاسی و مذهبی ستاد دهه فجر را از جمله اقدامات انجام در استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: توجه ویژه به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و انتقال صحیح آنها به نسل جدید ضروری است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مراسم‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر انقلاب، فرصت مناسبی برای تبیین ضرورت حضور سلیقه‌ای مختلف در انتخابات پیشه‌رو است.

دبیرستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های علمی و تبیینی ویژه عید انقلاب بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب و نشست‌های تبیینی ویژه اعضای جلسه قرآن مساجد استان یزد از جمله اقدامات در دستور کار ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد است.

زارع برگزرای انتخابات را یکی از نمایش‌های اقتدار و انسجام انقلاب اسلامی در برابر استکبار و دشمنان دین دانست و بیان کرد: مشارکت عمومی در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه انتخابات نشانه حمایت ملت از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار