مدیرعامل توانیر گفت: اجرای برنامه ملی کاهش تلفات شبکه برق کشور در سال ۹۵ نیز با قدرت ادامه خواهد داشت و متوسط تلفات شبکه برق در سال آینده به زیر ۱۰ درصد می رسد و تک رقمی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۲۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آرش کردی ظهار داشت: یکی از نمونه های بی نظیر کار جهادی را در کاهش تلفات شبکه برق کشور شاهد هستیم.

وی افزود: تلفات شبکه برق کشور که در میانه سال 93 بیش از 15 درصد بود را توانستیم با شناسایی تمامی ظرفیت ها و محدودیت ها در سراسر شبکه برق ایران و تمرکزدهی به توان فنی و اجرایی در این بخش، به طور قابل توجهی کاهش دهیم و در پایان سال 93 این رقم را به 12.8 درصد برسانیم.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: متوسط تلفات شبکه برق کشور اکنون در حدود 10.5 درصد است و تمامی دست اندرکاران صنعت برق در تلاشند تا این رقم تا پایان سال جاری به 10 درصد برسد.

کردی خاطرنشان کرد: هرچه قدر میزان تلفات شبکه کمتر می شود، کاهش این رقم سخت تر می شود و رساندن این 10.5 درصد به 10 درصد و کمتر از آن، کار بسیار دشواری از نظر فنی است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه ملی کاهش تلفات شبکه برق کشور در سال 95 نیز با قدرت ادامه خواهد داشت و متوسط تلفات شبکه برق در سال آینده به زیر 10 درصد می رسد و تک رقمی خواهد شد.

ارسال نظرات