معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی؛

دورخیز فعالان ماجرای کرسنت برای ورود به مجلس

سجاد ریحانی گفت: برخی افراد که در ماجرای کرسنت حضور فعال داشتند برای مجلس دورخیز کرده‌اند و دنبال این هستند با ورود به مجلس شرایط مناسبی برای رسیدن به اهداف خود فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۴۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی  با اشاره به قراردادهای جدید نفتی گفت: به اعتقاد ما سیستم مسئولین و سیستم نظارتی باید  در این فضا بسیار مراقبت باشند تا آن نگاه و افرادی که درگیر فساد اقتصادی هستند، در کشور حاکم نشود.

وی افزود: وقتی در کشور با مفسدان اقتصادی مماشات شود ثمر آن را باید در چالش‌های سیاسی و امنیتی مشاهده کنیم. وقتی که روحیه اشرافی‌گری و روحیه غارت بیت‌المال در عده‌ای بوجود آید سیستم و اداره کشور مریض خواهد شد و این موضوع فاصله بین مردم و مدیران جامعه را ایجاد می‌کند که در یک جامعه اسلامی این مسئله زیبنده و مطلوب نخواهد بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: سیستم‌ها و نهادهای نظارتی باید با مفسدان اقتصادی و با کسانی که بسترساز فساد در سیستم اقتصادی کشور هستند برخورد قاطع داشته باشد و مراقب رفتارهای آنان باشند تا از فسادی که امکان دارد با اقدامات جدید آنها بوجود بیاید جلوگیریی کنند.

ریحانی گفت: امروزه شنیده می‌شود کسانی که در ماجرای کرسنت حضوری فعال داشته‌اند برخی در دولت مسئولیت دارند و برخی‌ها هم برای مجلس دورخیز کرده‌اند و بدنبال این هستند تا با ورود به مجلس شرایط مناسبی را برای رسیدن به اهداف خود فراهم کنند.

وی ادامه داد: از شورای نگهبان می‌خواهیم با پشتوانه مردمی از ورود کسانی که ماجرای کرسنت حضور داشته‌اند به عرصه مدیریتی جامع و مجلس جلوگیری کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار