یکی از مهمترین مباحث انتخابات، انتخابات اصلح یعنی صالح ترین و توانمندترین فرد است، مگر ما انتظار نداریم مسئولان اصلح انتخاب شوند؟ پس باید اول خودمان انتخاب اصلح داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۵۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: انتخاب اصلح و توانمند برای پیشرفت جامعه و منطقه و بیان مطالبات مردم در مجلس کمک می کند و مردم باید نسبت به انتخاب صحیح خود بصیرت داشته باشند و نسبت به حق الناس بودن انتخابات آگاه باشند.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور افزود: بهتر است یادمان باشد که همه این عزت، ثمره مقاومت و ایستادگی و ولایت پذیری است و مبتنی براین لازم است بیدار باشیم و به دشمن اعتماد نکنیم و در این میان وزارت نفت باید مواظب قراردادهای نفتی و شکل جدید آن باشد که بسیار خطرناک بوده و تبعات جبران ناپذیر می تواند داشته باشد .

خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: امتیازات فراوان به شرکت های خارجی که کمترین آن معافیت از مالیات است قابل تأمل می باشد اینکه قراردادهای نفتی از نمایندگان مردم مخفی باشد جای تأمل دارد در حالی که خارجی های خواهند دید.

حجت الاسلام زاهدی پور گفت: البته نمایندگان باید تحرک لازم را داشته باشند، و به دو نکته اینکه ضرورت های سازگاری قرارداد های نفتی با سیاست های بهینه بهره برداری از مخازن نفت و گاز و مغایرت قرارداد های نفتی با اصول حاکم بر اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران، گفت: تکیه بر کفر و استکبار به ویژه آمریکا ثمره ای جز فرار از ایران ندارد، آنهایی که امروز به نام ایران علیه نظام اسلامی کار می کنند، باید درس بگیرند.

زاهدی پور افزود: مردم سالاری دینی مشورت ولی فقیه با مردم است، مشروعیت حکومت هم الهی است، هرجا هم خدا محوری و مردم سالاری و عزت مداری مغفول شود، دشمن سوء استفاده خواهد کرد، فلذا امروز می بینیم که آمریکا تلاش می کند، بیشترین بهره برداری را از برجام انجام دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تحریم های جدید موذیانه از این دست است، البته دستگیری تفنگداران آمریکایی و تحقیر آمریکا، هم مردم را امیدوار کرد که هنوز بسیج و سپاه و نیروهای مسلح آماده اقتدار ولایی لازم را دارند .

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: آمریکایی ها تحقیر را با تمام وجود احساس کردند چنانکه تحلیلگران و رسانه هایشان اذعان کردند و از طرف دیگر گوش مالی محکمی بود به دهن کجی های تازه به دوران رسیده های نوجوان و یا فرتوت های بلاعقل منطقه، به ویژه عربستان که باید بفهمد کشوری که آمریکا از آن عذر خواهی کند، عربستان فرصت عذرخواهی در برابر آن را نیز نخواهد داشت.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بهره برداریهای فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، اظهار کرد: بهره برداری از این فاز ها یعنی تحقق شعار ما می توانیم است و همین طور قرارگاه خاتم الانبیا نماد توان داخلی است.

ارسال نظرات