در راستای از بین بردن بی‌سوادی:

جذب 50 آموزش‌یار سواد آموزی در سامان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از جذب 50 نفر آموزش‌یار سواد آموزی در راستای از بین بردن بی‌سوادی در شهرستان سامان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۷۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، محمد دهقانی در گفت‌گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اقدامات در در زمینه سواد آموزی در سطح شهرستان ارائه شده است اظهار کرد: بر اساس آمار پیش بینی شده کمتر از 120 نفر بی‌سواد در سطح شهرستان سامان وجود دارد که البته این افراد در گروه های سنی 10 تا 49 سال قرار دارند و گروه مخاطب ما هستند که با جذب، آموزش و به کار گیری نزدیک به 50 نفر آموزش یار سواد آموزی امیدواریم بتوانیم بی سوادی را در سطح شهرستان ریشه کن کنیم.
وی از مساعدت اعتبارات سواد آموزی استان در تشویق و ایجاد انگیزه آموزشیاران خبر داد و افزود: در نظر داریم علاوه بر اعتبار تعیین شده مختص هرسواد آموز مبلغی فوق العاده به عنوان پاداش از محل این اعتبارات دریافت و پرداخت کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان خاطر نشان کرد: تمامی افراد و خصوصاً همکارانی که در معرفی افراد بیسواد همراهی و همکاری داشته باشند به نحوی مطلوب و مقتضی تقدیر و تجلیل خواهند شد.
دهقانی تصریح کرد: بحث و تبادل نظر اعضا پیرامون راه‌های از بین بردن بی سوادی در سطح شهرستان از راه جذب، تشویق و حمایت سواد آموزان مطرح شده است.

ارسال نظرات