رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بدون شک شهادت شیخ نمر جواز دفن آل سعود خواهد بود و مسلمانان شیعه و سنی انتقام سختی از رژیم آل سعود و از انگلیس به‌عنوان مؤسس اصلی این رژیم و از آمریکا به‌عنوان حامی آنها می‌گیرند.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۹۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در افتتاحیه مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به شهادت شیخ نمر توسط جنایتکاران آل سعود اظهار داشت: بدون شک شهادت شیخ نمر جواز دفن آل سعود خواهد بود و مسلمانان شیعه و سنی انتقام سختی از رژیم آل سعود و از انگلیس به‌عنوان مؤسس اصلی این رژیم و از آمریکا به‌عنوان حامی سعودی‌ها می‌گیرند.
 
وی افزود: غربی‌ها دوست دارند همه نفرت ما متوجه آل سعود شود؛ تا فراموش کنیم که اصل موضوع به کجا منتهی می‌شود؛ آنها صدام ها و آل سعودها را حمایت و پشتیبانی می‌کنند؛ لذا انتقام اصلی را باید از آنها بگیریم.
 
سردار نقدی ادامه داد: حقوق بشر غربی‌ها هم این‌گونه است که تا یک قاتل یا قاچاقچی در کشورمان مجازات می‌شود علیه این اقدام موضع‌گیری می‌کنند؛ اما در برابر مظلومی که حقی را بیان می‌کند و به‌واسطه آن به شهادت می‌رسد، سکوت می‌کنند؛ پس باید گفت «مرگ براین حقوق بشر غربی‌ها».
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر خودمان را به مرزهای ابرقدرتی نرسانیم، باید منتظر چنین جنایاتی از سوی آنها باشیم؛ پس چنانچه مقابل دشمنان، قوی نشویم باید دائما ماتم بگیریم.
 
وی گفت: آمریکایی‌ها بعد از آن همه امتیازاتی که به بهانه برجام از ایران گرفتند، اکنون با قلدری و بدون توجه به توافق انجام شده، 11طرح ضد ایرانی را درکنگره کشورشان دنبال می‌کنند.
 
سردار نقدی سوابق بدعهدی آمریکایی‌ها را یادآور شد و افزود: در حالی که در اعلامیه الجزائر آمریکایی‌ها تعهد دادند که نسبت به مسئله گروگان‌ها هیچ ادعایی نداشته باشند، اکنون بدون توجه به آن تعهد در پی آن هستند که برای هر کدام از این گروگان‌ها روزی 10هزار دلار به‌عنوان غرامت از پول‌های بلوکه شده ایران در آمریکا برداشت کنند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج، با بیان اینکه گفته بودند پاسپورت ایرانی عزت پیدا می‌کند، اما حالا هر کس به ایران بیاید پاسپورتش خدشه‌دار می‌شود، بیان کرد: البته نمی‌دانم مجلس ما در برابر این اقدامات اخیر آمریکا چه واکنشی نشان خواهد داد؛ ولی می‌دانم مجلس آمریکا علیه ما چه اقدامی می‌کند.
 
وی ادامه داد: مجلس آمریکا بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون دلار بودجه تصویب می‌کند تا به بهانه نبود دموکراسی در کشوری مثل ایران دخالت کند. کشوری که از 11 سپتامبر تاکنون 400هزار نفر در آن بر اثر تیراندازی کشته شده‌اند، چگونه می‌خواهد دموکراسی ایجاد کند؛ در حالی که باید می‌رفت به سراغ رژیم جنایتکار آل سعود، قطری که داعش در آن همه‌کاره است و اماراتی که آدم‌های بدوی در آنجا به قدرت رسیده‌اند.
 
سردار نقدی گفت: دولت ایران که قسم خورده از منافع مردم کشورمان دفاع کند باید در سازمان ملل علیه قانون اخیر ضد ایرانی آمریکا شکایت کند؛ چون اقدامات آن‌ها خلاف منشور ملل متحد است. تا کِی می‌خواهیم حق یک ملت انقلابی را نادیده بگیریم و از آن‌ها در برابر تضییع حقوق‌شان دفاع نکنیم و جلوی تاخت و تاز ابرقدرت‌ها را نگیریم؟
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مسئولان کشور اظهار داشت: به جای اینکه تمام معاش مردم را به خارجی‌ها گره بزنید، باید اقتصاد کشور را تقویت کرد.
 
وی با بیان اینکه فعلا هر مرحله مذاکره که به نتیجه‌ای رسیده، آثار آن برای کشور مانند پایین آمدن شاخص‌های بورس منفی بوده است، افزود: اقتصاد ما به آمریکا وابسته نیست؛ چون 37 سال در شرایط تحریم مقابل آنها ایستاده و پیشرفت کرده‌ایم؛ لذا اکنون هم می‌توانیم پیشرفت کنیم.
 
سردار نقدی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا در تحریم جدید، اعلام کرده که چون اسامی تحریم‌شونده کامل نشده، از کنگره خواسته این قانون تعلیق شود؛ بعد برخی در داخل کشورمان عنوان می‌کنند "ما تشر زدیم، آنها عقب‌نشینی کردند"؛ در صورتی که چند روز آینده با تکمیل لیست، این قانون اجرایی می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بعد از برجام دائما به تحریم‌ها علیه ما افزوده‌اند؛ چون رفتار ما با آنها باعث شده فکر کنند می‌توانند تمام دین و ارزش‌های ما را بگیرند. لبخند بی جا و رفتار نادرست مقابل آنها باعث شده تا این ذهنیت برای‌شان ایجاد شود؛ چون آن‌ها هیچ‌گاه به اخلاقیات و تعهدات‌شان پای بند نبوده و نیستند. حال باید دید آنهایی که خیلی دیپلمات هستند متوجه این موضوع شده‌اند یا نه؟
 
وی با بیان اینکه چهار سال پیش وقتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا می‌خواستند با هم رقابت کنند می‌گفتند "مسائل خود را با ایران حل می‌کنیم"؛ اما اکنون می‌گویند "برجام را پاره می‌کنیم"، افزود: این بازتاب رفتار ما در نزد افکار عمومی آمریکا بوده است.
 
سردار نقدی تأکید کرد: به بهانه اینکه معیشت مردم را خوب کنیم، نباید امنیت، استقلال، و کرامت کشور را بفروشیم. اقتصاد ما پر از ظرفیت‌هایی‌ست که مدیریت آن نیازمند فردی دلسوز است؛ یعنی مسئولی که دائم چشم به خارج دارد و برای کاهش نیافتن قیمت سیب زمینی آنها را دفن می‌کند، نمی‌تواند اقتصاد کشورمان را مدیریت کند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات