با محوریت گردان مسلم بن عقیل لشکر ۲۵ کربلا
یادواره سرداران شهید شهرستان ساری همزمان با سالروز عملیات کربلای ۵ با محوریت تجلیل از سرداران شهید شهرستان ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۰۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نخستین یادواره سرداران شهید شهرستان ساری امروز به ابتکار شهردار مرکز استان و از سوی سپاه ناحیه شهرستان ساری با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره سرداران شهید شهرستان ساری و نقش‌آفرینی رشادت‌های رزمندگان مرکز استان مازندران در عملیات کربلای 5 با محوریت گردان مسلم بن عقیل(ع) در پارک ملل ساری برگزار شد.

مهدی عبوری شهردار ساری و برادر شهیدان عبوری در این مراسم، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای شهرستان ساری کوچکترین اقدامی بوده که در راستای پاسداشت ارزش‌های ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولان باید خود را وام دار ارزش‌های ایثار و شهادت دانسته و برای حفظ دست آوردهای شهدا در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

حجت الاسلام صمدی آملی استاد حوزه و دانشگاه نیز در سخنانی با اشاره به نقش رزمندگان 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، گفت: رشادت‌های رزمندگان مازندرانی گردان مسلم بن عقیل(ع) در اجرای موفق عملیات کربلای 5 ستودنی است.

در این مراسم با حضور مسئولان نظامی، سپاهی و شهری ساری از خانواده شهیدان عبوری، لزگی، لطفی، سورکی آزاد، مستشرق، بهرامی، شمشیربند، رضوی جمالی، نبوی، کاظمی، قاسمی، بهاری، نوری و دیگر سرداران شهید شهرستان ساری با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر شد.

شهرستان ساری مرکز مازندران در دوران دفاع مقدس هزار و 100 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها