امام جمعه میلاجرد گفت: آن کسی که دشمنان به دنبال آن هستند و از آن تعریف و تمجید می کنند، بدانید انتخاب آنان به نفع کشور و نظام اسلامی نخواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۱۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی خبرنگار افتخاری بسیج ناحیه کمیجان خطیب نماز جمعه میلاجرد گفت: یکی از اموراتی که می تواند انسان را از مسیر باطل و گناه حفظ کند، کسب رزق حلال است، انسان اگر بخواهد ترقی و پیشرفت داشته باشد و به خداوند نردیک شود، باید مواظب رزق و غذای خود باشد، که حلال و پاکیزه باشد.

 

 

محمدی گفت: خوردن غذای حلال، باعث عمل صالح می شود و اگر می خواهید زندگی سالمی داشته باشید، در حلال بودن تغذیه دقت داشته کنید.

 

وی افزود: در روایت ها آمده است، کسی که رزقش حرام باشد، نمازها و دعاهایش اثری در زندگی او نخواهد داشت، پس ما باید از هرگونه غذای ناپاک و حرام بپرهیزیم.

 

وی گفت: نبی اکرم(ص) می فرمایند: عبادت هفتاد جز دارد که از همه برتر کسب روزی حلال است، و همچنین در روایت ها داریم که شخصی نزد پیغمبر آمد و پرسید چه کنم که عاقبت به خیر شوم؟ پیغمبر در جواب فرمودند: صداقت پیشه گیر و روزی حلال کسب کن.

 

امام جمعه میلاجرد گفت: علت اینکه ما از عبادات و نمازها لذت نمی بریم و دیگر حوصله ای برای کار های مذهبی نداریم، به خاطر ورود مال حرام در سفره های ما می باشد، اگر روزی از راه صحیح و حلال کسب نشود، موجب خواهد شد تا انسان از رشد و ترقی باز ماند.

 

از نشانه های مومن، کسب روزی حلال است.

 

محمدی اشاره ای به دیدار ائمه جمعه های سراسر کشور با مقام معظم رهبری داشت و گفت: رهبر معظم تاکید بیشتری به موضوع انتخابات و انتخاب فرد اصلح داشتند، شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم کسی وارد مجلس شود که حرفش، حرف دشمنان است، ما باید گوشمان به دهان رهبری باشد، اگر اینطور نشود، فردای قیامت از ما بازخواست خواهد شد.

 

 

محمدی اشاره ای به مساله هسته ای و خروج قلب راکتور اراک داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که اگر مساله ی هسته ای از ایران جمع شود، باز هم آمریکایی ها بهانه ی جدیدی برای دشمنی با ما خوهند داشت، چرا که آنان با نظام اسلامی ما مخالف هستند.

 

خطیب نماز جمعه میلاجرد با بیان تشکر از اقتدار و هوشمندی سپاه پاسداران در مرز های آبی خاطرنشان کرد: آمریکا ادعای کدخدایی جهان را دارد، اما دستگیری ملوانان آمریکایی توسط دریادلان سپاه نشان داد که آمریکا هیچ جایی در کشور ما ندارد.

محمود غریبی

ارسال نظرات