سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: حکومت آمریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست و کمترین اعتماد به شیطان بزرگ خُسران دنیوی و اخروی بهمراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۲۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدامات مداخله جویانه امریکایی‌ها علیه برنامه‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بخش عمده و اصلی قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، اتکا به "مردم" همیشه در صحنه است و با توجه به آمادگی‌های سرشار "جوانان" ایرانی و سایر نیروهای مقاومت در بهترین شرایط آمادگی دفاعی هستیم.
 
وی افزود: ما همواره متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی برای کشور ایجاد کرده‌ایم، لذا به هر نسبتی که "شیطان بزرگ" بر حجم فشارها و تهدیدات خود بیفزاید، توان نظامی و دفاعی خود را افزایش می دهیم.
 
سردار جزایری در ادامه با بیان اینکه " حکومت آمریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست و کمترین اعتماد به شیطان بزرگ خُسران دنیوی و اخروی بهمراه خواهد داشت" خاطر نشان کرد: صحنه‌ی "برجام" این روزها شفاف تر از گذشته پیش روی مردم و افکار عمومی جهانیان است و خلف وعده و عهد شکنی امریکا، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، هیچ راهی جز "ایستادگی" ، "مقاومت" و اقدامات جهادی در راستای "مستحکم سازی زیر ساخت‌ها" و باور قلبی و عملی به توان‌ها و داشته‌های خود ندارد و چنانچه این مهم به درستی تحقق یابد پشت امریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک خواهیم مالید.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیأت حاکمه‌ی امریکا بداند ملت ایران از تصمیم خود مبنی بر "زیست انقلابی" در چارچوب آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) کمترین چرخشی نخواهد داشت و راهبرد فشار با هدف "تغییر" سال‌ها است که در ایران به گِل نشسته است.
 
سردار جزایری با اشاره به سخنان سخیف، ضد بشری، مستکبرانه و بی‌ادبانه مقامات امریکایی اعم از قوه مجریه یا مقننه در مورد ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: بیان این گونه سخنان چیزی جز نفرت بیشتر جامعه‌ی جهانی و مردم ایران برای مسئولین امریکایی در پی نخواهد داشت.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: در شرایط تشدید فشارهای امریکا علیه خود، چاره‌ای جز ارتقای آمادگی های دفاعی نداریم.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح، کاخ سفید را مرکز تناقض در موضوع حقوق بشر و کانون حضور مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم دانست و افزود: حاکمان ایالات متحده که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در داخل امریکا و سایر کشورها بوده و دارای بزرگ ترین زرادخانه‌های سلاح‌های کشتار جمعی هستند و هم اکنون نیز حامی اصلی جنایتکارترین تروریست‌های دنیا به شمار می‌آیند، حق ندارند در مورد تجهیزات دفاعی سایر کشور اظهار نظر کنند.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات