مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور در انتخابات واجب عینی است

حضور در انتخابات به لحاظ شرعی یک واجب کفایی نیست بلکه یک واجب عینی است و شرکت در انتخابات برای همه واجدین شرایط از نظر شرعی واجب است.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۲۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸




خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: عده‌ای در ایام انتخابات به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان اظهار کرد: مشارکت گسترده و آگاهانه توام با بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در انتخابات اسفندماه، اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کند.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، بار دیگر به ندای رهبری عظیم‌الشان انقلاب لبیک می‌گویند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای این نظام مقدس تجدید بیعت خواهند کرد و پایه‌های فتنه دشمنان قسم خورده به ایران اسلامی را متزلزل خواهند کرد.

شکریان ضمن تاکید بر اهمیت به برگزاری انتخابات در سه دهه گذشته و آینده ایران اسلامی، تصریح کرد: وجود انتخابات آزاد در این نظام مقدس یادگار ارزشمند امام راحل و مورد توجه رهبری عظیم‌الشان انقلاب است که همه باید برای پرشورتر شدن این انتخابات و ایجاد حماسه سیاسی دیگر در کشور تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به بیانات مقام معظم رهبری درباره برنامه‌ریزی دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در این انتخابات اشاره کرد و تاکید کرد: حضور در انتخابات به لحاظ شرعی یک واجب کفایی نیست بلکه یک واجب عینی است و شرکت در انتخابات برای همه واجدین شرایط از نظر شرعی واجب است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر فصل‌الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات، گفت: عده‌ای در ایام انتخابات به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند و می‌خواهند این حماسه عظیم سیاسی را که ثمره زحمات مردم، مسئولان و هیئت‌های نظارتی و اجرایی است کوچک و مسئله‌دار جلوه دهند و به اصل برگزاری در آن خدشه وارد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها