اقتصاد ستون زندگی است و اگر این ستون محکم نباشد کمر خم می‌شود و عرق خجالت بر پیشانی یک مسلمان در خانواده ریخته می‌شود و باید به هر نحوی است حاکمان اسلامی مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دینی جامعه را حل کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۶۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به معضل بیکاری در جامعه، گفت: از بیکاری جوانان دچار ناراحتی و رنج هستیم و باید فکر اساسی برای رفع این مشکل در جامعه صورت گیرد.

آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به معضل بیکاری در جامعه، اظهار کرد: از بیکاری جوانان دچار ناراحتی و رنج هستیم و باید فکر اساسی برای رفع این مشکل در جامعه صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه حرکت قاطعانه و شجاعانه سپاه و نیروی دریایی در برابر تفنگ‌داران آمریکایی که وارد دریای خلیج فارس شدند ستودنی است که اقتدار نیروی دریایی و سپاه سبب شد آنان به اشتباه خود پی ببرند و نیروی سپاه وقتی به اشتباه سهوی آن‌ها به یقین رسیدند آن‌ها را آزاد کردند، بیان کرد: ورود آنها به دریای خلیج فارس زمانی اتفاق افتاد که آن‌ها در حال اجرای برجام هستند در حالی‌ که اوباما در آخرین نطق سالانه خود گفته هیچ کس جرأت ندارد به آمریکا حمله کند و صحبت اوباما جنگ اقتصادی، جنگ سفارتخانه و جنگ طولانی خاورمیانه بوده که در این شرایط سپاه با اقدام شجاعانه در برابر آن‌ها ایستاد تا آن‌ها به خیال خام خود ما را تست نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: آمریکا با این حرکت خود ما را تست کرد و سپاه هم از آن‌ها زهر‌چشم گرفت و نشان داد آمریکا و اسراییل نمی‌توانند به ایران چشم چپ نگاه کنند و در صورت انجام این کار به سرنوشت تفنگ‌داران دچار می‌شوند.

طبرسی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: اقتصاد ستون زندگی است و اگر این ستون محکم نباشد کمر خم می‌شود و عرق خجالت بر پیشانی یک مسلمان در خانواده ریخته می‌شود و باید به هر نحوی است حاکمان اسلامی مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دینی جامعه را حل کنند که تاکنون گام‌هایی برداشته شده اما باز هم کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود.

طبرسی به برگزاری انتخابات سالم، حداکثری و خارج از نفوذ بیگانگان اشاره کرد و گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری نفوذی‌ها به انتخابات راه نخواهند یافت.

امام جمعه ساری با اشاره به 27 دی ماه 1334 و شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی رئیس فداییان اسلام و یارانش، تصریح کرد: فداکاری شهید صفوی این بوده در آن شرایط سخت ظلمانی رژیم ستم‌شاهی و کودتای 32 صحبت از اسلام کند و نخست وزیر و بی‌دینان آن زمان را نقد کند.

وی ادامه داد: فضاحت و رسوایی در آن زمان به حدی بود که قرآن کریم را قبول نداشتند که علیه شاه و وطن فروشان بایستاد و شاه دستور داد افراد حامی دین در 27 دی 1334 را به شهادت برسانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بخشی از پیروزی انقلاب اسلامی مدیون و مرهون شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یارانش است.

طبرسی گفت: فرار شاه در 25 دی‌ماه 1357 سبب شد در 22 بهمن 57 انقلاب اسلامی پیروز شود و شاه برای همیشه گورشان کنده شد و حکومت و نامشان در زباله‌دان تاریخ رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها