9 پرونده اختلاف شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال وبختیاری بررسی شد

مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از بررسی 9 پرونده اختلاف شركت شهرك‌های صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۰۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رضا گنجی در حاشیه جلسه هيأت حل اختلاف و داوری شركت شهرك‌های صنعتی استان چهارمحال و بختياری اظهار کرد: با توجه به نياز به تعيين تكليف قراردادهای راكد و نيز مطالبات اين شركت برگزاری جلسه هيأت حل اختلاف و داوری شركت شهرك‌های صنعتی استان در دستور كار قرار گرفت و در اين جلسه به بررسي 9 پرونده پرداخته شد.

وی برقراری عدالت را در بررسی پرونده‌های مذكور از اولويت‌های هيات حل اختلاف و داوری اين شركت عنوان نمود و خاطرنشان کرد: پس از بررسی دقيق و كامل پرونده‌ها آرای لازم صادر كه بر اساس آن ،برای 1 پرونده (تجديد وقت) و برای 8 پرونده (اعطای مهلت) تعيين گرديد.

مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان آمادگی واحد حقوقی اين شركت را برای اجرايی نمودن احكام در اسرع وقت را اعلام و افزوذ : واحد حقوقی شركت شهرك‌های صنعتی استان بر آن است تا با احترام به قوانين و رعايت عدالت بين طرفين ،احكام صادره را به نحو صحيح و كامل به اجرا درآورد.

قابل ذکر است جلسه هيأت حل اختلاف و داوری شركت شهرك‌های صنعتی استان چهارمحال و بختياری با حضور آقای محمد حسين براتی داور و حكم مرض الطرفين و نماينده سازمان ،مسئولين شركت شهرك‌های صنعتی استان و نمايندگان واحدهای صنعتی برگزار گرديد.

ارسال نظرات