خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه میانه:

تغییر ساختار نظام راهبرد اصلی دشمن در نفوذ است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش بصیرتی این، ناحیه تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی، تغییر رفتار آن، مهار و کنترل توسعه و پیشرفت کشور ایران را سه راهبرد اصلی آمریکا و استکبار در ایران دانست.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۲۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، تهاجم نظامی، انزوای بین المللی و تحریم اقتصادی را برنامه های اصلی دشمن در راستای عملیاتی شدن آن راهبردها عنوان کرد.

وی با ابراز خرسندی از شکست دشمن در این راهبردها، هشدار داد: دشمن ساکت ننشسته است بلکه با رویکردی جدید و بازطراحی و بازمهندسی سناریویی جدید به صحنه آمده است و آن رویکرد، رویکرد نفوذ است.

حجت الاسلام امیرنژاد افزود: سناریوی نفوذ دشمن از بحث مذاکرات هسته ای آغاز شده است و در صددند تا در بحث انتخابات، دوستداران و گوش به فرمانان آمریکا متصدیان پست های نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شوند.

وی تغییر در باورها و رفتار مردم، ترویج اباحه گری و فساد اخلاقی، مشروعیت زدایی نظام و شبهه افکنی، ایجاد بی ثباتی سیاسی و بحران زایی در کشور و به اختلاف کشاندن و ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان نظام را از روش های نفوذ عنوان و بیان کرد: مسیر ذلّت دولت و مردم در نفاق است.

مسئول نمایندگی سپاه میانه در ادامه عذرخواهی نظامیان دستگیر شده در آب های سرزمینی ایران را نشان از اقتدار سپاه پاسداران و نظام و انقلاب اسلامی دانسته و دستگیری آن ها را ثمره وحدت و نشانی از بسته بودن راه های نفوذ جغرافیایی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها