امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی در جهان باید با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی به محصولات داخلی خود تکیه کرد
کد خبر: ۸۶۲۱۷۵۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: جامعه ای که قصد رسیدن به خود کفایی را در راستای اقتصاد مقاومتی دارد باید به سه مولفه زراعت، صنعت و تجارت توجه ویژه ای داشته باشد.
وی ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب در باره اقتصاد مقاومتی با رهنمودهای دین مبین اسلام در باره کسب روزی حلال و بهبود معیشت مردم همراستا است.
وی با اشاره به اینکه مردم از صنایع بی کیفیت استقبال نمی کنند افزود: دولت باید با نظارت بیشتر به صنعت باعث ارتقا کیفیت تولیدات داخلی شود زیرا با ارتقا کیفیت میل مردم به خرید کالاهای داخلی بیشتر شده و سراغ خرید کالاهای خارجی نمی روند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی دولت تصریح کرد: هنگامیکه دولت محصولات را از کشاورزان خریداری نکند، دلالان محصول را با قیمت ناچیز از کشاورز خریده و با قیمت زیاد می فروشند که این امر باعث از بین رفتن انگیزه کشاورزان می شود.
مولوی کریم زایی خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام همواره به کسب روزی حلال توجه داشته و مردم را به این امر دعوت کرده است.

ارسال نظرات