در این راستا بالغ بر 143 میلیون ریال برای برگزاری اردوهای درون شهری و برون شهری به خانواده‌های تحت پوشش هزینه شده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۵۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلیل قدیمی در جلسه بررسی خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف و سیاست‌های کلی این نهاد ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش است که در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 894 دانش‌آموز و 550 دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند که با ارائه‌ خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی، تلاش داریم آنان را به مدارج عالی علمی و تحصیلی سوق داده و در بلندمدت زمینه توانمندی آنها را فراهم کنیم..

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل از پرداخت بیش از 3 میلیارد و 390 میلیون ریال در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ار ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود:‌ در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کلی کمیته امداد این گونه خدمات ارائه شده به مددجویان در شهرستان اردبیل تداوم می‌یابد.

قدیمی با اشاره به اینکه امسال یک میلیارد و 696 میلیون ریال اعتبار برای کمک به هزینه‌های تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت مساعدت شده است، گفت: بالغ بر 700 میلیون ریال اعتبار نیز در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری این نهاد قرار گرفته است تا در زمینه‌های مختلف آموزش‌های لازم به مددجویان ارائه شود.

وی حفظ و ارتقای روحیه‌ مددجویان و ایجاد شور و نشاط مضاعف در بین خانواده‌های آنان را یکی از برنامه‌های مهم کمیته‌ امداد برشمرد و بیان کرد: در این راستا بالغ بر 143 میلیون ریال برای برگزاری اردوهای درون شهری و برون شهری به خانواده‌های تحت پوشش هزینه شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه بالغ بر 117 میلیون ریال برای آموزش خانواده‌ها و ارائه‌ مشاوره به افراد تحت حمایت هزینه شده است، اظهار کرد: برای دانش‌آموزان مستقر در مجتمع فرهنگی و تربیتی الغدیر این نهاد نیز بیش از 734 میلیون ریال پرداخت شده است.

ارسال نظرات