به نقل از مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با فرماندهی نیروی انتظامی استان در رابطه با مسائل کارگری و کارفرمایی و تعاون استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۵۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه کارگری، کارفرمایی، تعاون و رفاه اجتماعی آرامش صنفی حاکم بر واحد های تولیدی و صنعتی و فضای تعاول بین جامعه کارگری و کارفرمایی و تعاونگران استان را مرهون تلاش های یاد شده و همراهی و همگامی مدیران و مسئولین ارشد استان دانست.

احمد غریوی گفت: علی رغم وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی کشور برخی از آنها نشات گرفته از تحریم های ظالمانه استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، واحد های تولیدی، صنعتی و خدماتی و تعاونی های استان توانسته اند با اتکا بر توانمندی های خود به استقلال کامل اقتصادی استان برای رصد کردن مسائل و مشکلات احتمالی موجود در حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی و حل و فصل مسائل احتمالی با همکاری مسئولین استان بر آید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تعالی دستگاه های درگیر در حوزه کارگری و کارفرمایی و تعاون خواست: در ماه های پایانی سال با دقت نظر نسبت به مسائل حوزه تولید برخورد نموده و فضا را برای ادامه فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی فراهم نمایند.

همچنین صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تشریح وضعیت حاکم بر جامعه کار و تولید استان تلاش جمعی مسئولین استانی برای رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی را خواستار شدند.

ارسال نظرات