نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز قدرت‌دفاعی از جمله توان‌موشکی کشور ما سبب بهت و حیرت دشمنان ملت ایران شده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۸۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار با قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم، مدیرکل استان‌ها و مدیر و خبرنگاران دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توسعه جوامع و ارتباطات، روز به روز نقش رسانه‌ها مهم‌تر و پیچیده‌تر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: آن رسانه‌ای که بتواند شرایط جدید را بهتر و زودتر تشخیص دهد و خود را با آن منطبق کند، قطعاً تاثیر و نقش آفرینی بیشتری دارد و خبرگزاری تسنیم مصداق روشن این مهم است. امروز خبرگزاری تسنیم با نگاه واقع‌بینانه در عرصه خبرسازی مسئولیت و مأموریت سنگینی پیش‌رو دارد.

وی با بیان اینکه باید بتوان قبل از جریان‌سازی دنیا اخبار را به گوش دنیا رساند، افزود: اگرچه از اساس هم ماموریت و وظیفه رسانه همین است اما خبرگزاری تسنیم فقط محمل انتقال اطلاعات نیست بلکه فرهنگ‌ساز و اندیشه‌ساز است.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و سرعت در انتشار اخبار در دهکده جهانی توجه به اهمیت کار در رسانه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: باید رسانه‌های ما با تحولاتی که در حوزه‌های مختلف کشور به‌عنوان یک حرکت رو به جلو بر‌اساس برنامه‌های چشم‌انداز ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد جایگاه خود را به‌خوبی در دنیا قبل از جریان‌سازی رسانه‌های غرب نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه قدرت رسانه‌ای امروز دنیا در خدمت صهیونیست‌هاست، افزود: امروز دنیای استکبار در‌صدد است تا صدای ما را خفه نگه داشته و نگذارد صدای کشور ما به‌جایی برسد، به‌طوری‌که شاهدیم عربستان جنایت می‌کند، ما را مقصر می‌دانند یا آمریکایی‌ها برخلاف برجام تخلف می‌کنند اما ما را مقصر جلوه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این وضعیت رسالت رسانه‌های ما به‌عنوان پیام‌رسان اسلام و انقلاب بسیار مهم است، تصریح کرد: پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری برای توسعه و پیشرفت کشور از مسائلی است که باید با معرفی در رسانه‌ها به آن پرداخته شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک پدیده الهی است که به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از تمام سنگلاخ‌ها، فتنه‌ها و آشوب‌ها به مددغیبی به‌خوبی عبور کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت‌دفاعی از جمله توان‌موشکی ایران اسلامی سبب بهت و حیرت دشمنان ملت ایران شده است، تاکید کرد: این دستاورد بسیار بزرگی است و باید نعمت انقلاب را قدر دانست.

به گزارش تسینم، در پایان این نشست غلامرضا ابراهیمی به‌عنوان مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان سیستان و بلوچستان معرفی و حکم وی توسط آیت‌الله سلیمانی به وی اعطاء شد.

 

ارسال نظرات